Čads Hērlijs: lai radītu kaut ko nebijušu, ir jātic saviem instinktiem 0
2005.gadā Čads Hērlijs kopā ar saviem domubiedriem saskatīja brīvu nišu ar potenciālu –interneta vidē nebija ērtas vietnes, kur uzglabāt un dalīties ar video. Tā dzima “YouTube”. 11 gadus un vairākus miljardus video vēlāk, Hērlijs ir viens no bagātākajiem cilvēkiem pasaulē.
“Inovācijas dzimst tad, ja mēs ticam savai intuīcijai un instinktiem, pārvarot savas šaubas un bailes no kritikas. Ir vienkārši jāsāk, pat nezinot, vai tas, ko dari ir pareizi. Taču vissvarīgākais inovatīva biznesa pamatelements ir elastīgums, jo mana pieredze liecina, ka veiksmīgākie interneta biznesi ir sākušies ar konkrētu ideju, kas attīstītās tālāk, uzklausot reālu lietotāju atsauksmes,” tā savā uzrunā Londonas Karaliskajā mākslas akadēmijā sacīja Hērlijs.



