Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Vāc parakstus par 4.trolejbusa maršruta “iztaisnošanu” 0

Sabiedrības iniciatīvu portālā “Manabalss.lv” sākta parakstu vākšana par 4.trolejbusa maršruta pārplānošanu Rīgā, to faktiski vienādojot ar bijušā 40.autobusa maršrutu.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Lasīt citas ziņas

Kā iniciatīvas pārstāve norādīta iniciatīvas grupu “40.autobuss” pārstāve Ilona Beierbaha. Viņa vēlas panākt 4.trolejbusa maršruta iztaisnošanu, izslēdzot līkumu pa Graudu un Saulkalnes ielām un nobraukšanu Mūkusalas aplī.

“Praktiski tas nozīmē 4.trolejbusa maršruta vienādošanu ar bijušā 40.autobusa maršrutu, kurš tika likvidēts 2019.gada decembrī,” skaidroja idejas autore.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa atgādināja, ka 2019.gada 11.decembrī Rīgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licenzēšanas komisija pieņēma pašvaldības SIA “Rīgas Satiksme” ierosinājumu 40.autobusa maršrutu posmā Centrs-Ziepniekkalns novirzīt zem trolejbusa kontakttīkla vadiem un pārdēvēt to par 4.trolejbusu.

“Tas nozīmē, ka šajā ceļa posmā 40.autobusa maršruts tika mākslīgi pagarināts un vienādots ar 19.trolejbusa maršrutu, kurš nokļūšanai centrā ir ievērojami lēnāks, jo veic līkumu pa Graudu un Saulkalnes ielām, kā arī nobrauc Mūkusalas aplī,” skaidroja Beierbaha.

Iniciatīvas mērķis ir panākt, lai vismaz viens transporta maršruts taisni savienotu Ziepniekkalnu ar pārējām pilsētas daļām un ātri nogādātu pasažierus tiem vajadzīgajās vietās.

LA.LV Aptauja

Vai atbalsti 4. trolejbusa maršruta "iztaisnošanu"?

  • Jā, tas ir nepieciešams
  • Nē, šobrīd viss ir kārtībā
  • Man vienalga

Idejas autores ieskatā Rīgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licenzēšanas komisijai būtu jāpieņem jauns lēmums un jānosaka, ka 4.trolejbuss kursē tādā maršrutā, kā to līdz 2019.gada beigām darīja 40.autobuss, savukārt “Rīgas Satiksmei” būtu jāatrod labākais tehniskais risinājums, lai nodrošinātu sabiedrisko transportu tādā maršrutā, kas neprasa iedzīvotājiem nevajadzīgu līkumu veikšanu un nerada papildu satiksmes sastrēgumus.

Beierbahas ieskatā, “iztaisnojot” 4.trolejbusa maršrutu, pasažieri iegūtu ievērojamu laika ietaupījumu, jo patlaban katrs 4.trolejbusa pasažieris, kurš brauc no centra uz Ziepniekkalnu, ceļā ir spiests pavadīt no septiņām līdz pat 30 minūtēm vairāk, nekā tas bija pagājušajā gadā, kad šajā maršrutā kursēja 40.autobuss.

Beierbaha jau iepriekš iestājusies pret 40.autobusa maršruta likvidēšanu. Vairāk nekā 150 iedzīvotāji bija vērsušies pašvaldībā, lai lūgtu saglabāt 40.autobusa maršrutu, uzskatot to par ērtāku.