Mobilā versija
-2.2°C
Baiba, Barbara, Barba
Sestdiena, 3. decembris, 2016
20. janvāris, 2014
Drukāt

Atšķirīgi vērtē Maijas Kovaļevskas sniegumu Mimī lomā (4)

Foto: LETAFoto: LETA

Latviešu izcelsmes operdziedātāja Maija Kovaļevska šobrīd piedalās Dž. Pučīni operas “Bohēma” izrādēs Ņujorkas Metropolitēna operā, liecina informācija operas mājaslapā.

Pēc operas atjaunojuma pirmizrādes pagājušajā nedēļā Maija Kovaļevska titullomā saņēmusi mazāk atzinības, nekā mūsu operas dīvai ierasts. “New York Classical Review” kritizējis visu sieviešu tēlu atveidojumu kā “neiedvesmotu”, un norādījis, ka Maija Kovaļevska vislabāk izskatījusies operas ceturtajā daļā, kad “varējām dzirdēt varonīgu cīņu pret pagurumu, kas viņu visbeidzot pārņems galīgi”. Taču iespaidu mazinājis “skumjais” sniegums operas sākumdaļā, neļaujot “novērot pakāpenisku liesmas izdzišanu”.

Turpretī laikraksta “The New York Times” kritiķi ir Maijai Kovaļevskai ievērojami labvēlīgāki. Šis laikraksts ziņo, ka “Maija Kovaļevska ir izcila Mimī. [..] Skaista sieviete un jūtīga aktrise, viņa izcēla Mimī maigumu, vienlaikus ļaujot noprast, ka tēls gatavs ļauties impulsīvai mīlestībai, jo jūt dzīvi slīdam prom.”

Maija Kovaļevska Mimī lomu Metropolitēna operā dziedās arī šonedēļ, trešdien. Šķiet, skatītājiem Latvijā viņu šajā lomā šosezon gan redzēt neizdosies, jo “Forum Cinemas” 5. aprīlī paredzētajā “Bohēmas” translācijā no Metropolitēna operas kā Mimī lomas tēlotāja ierakstīta Anita Hartiga.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. Vispār jau bija skaidrs, ka aprīļa “Bohēmas” translācijā būs cita Mimi, jo tajā laikā Maija dzied Vīnes Valsts operā un Hamburgā. Viņai jau iepriekš bija plānotas tikai janvāra izrādes Ņujorkā. Viņas Mimi toties bija skatāma pirms gada translācijā no Koventgārdena, tāpēc jau arī lielie operteātri cenšas neatkārtoties izpildītāju ziņā.

  2. jau rudenī dziedās LNO,bet ja jūs tik ”daudzpusīgi” atspoguļojat Maijai veltītās kritikas,tad cerams to darīsiet arī attiecībā pret citām slavenībām,citādi izskatās mazliet savādi….

  3. Tie vērtējumi ir bijuši atšķirīgi vienmēr, turklāt visiem mūsu ārzemēs dziedošajiem. Pat E. Garančas triumfālo Karmenu daži nokritizēja. Svarīgi, ka šoreiz to cildinošo kritiku par Maijas Kovaļevskas “Bohēmu” NYT ir sarakstījis pats Anthony Tommasini. Un viņš ir svarīgākais Ņujorkas kritiķis, pārējos tur īpaši neņem vērā, lai ko viņi nerakstītu. Īpatnēji, ka abiem kritiķiem šajā gadījumā arī bija tikpat atšķirīgs viedoklis par vīriešu lomu izpildītājiem, it īpaši par tenoru Joseph Calleja Rūdolfa lomā.

  4. Skaista kā sapnis! Atbildēt

    Talantīga, strādīga, gudra! Mūsu valsts lepnums! Savādi, ka Latvijā redzēsim Mimī ne ar Maiju, kas mūs interesē visvairāk…

Latvijā iedegas Ziemsvētku egles, sākas rūķu darbnīcas un Adventa koncertiZiemassvētku gaidīšanas laikā arvien vairāk un vairāk sirsnīgu sarīkojumu gaida ģimenes.
Draugiem Facebook Twitter Google+