Foto LETA

“DNB” un “Nordea” apvienošanās – 1. oktobrī 0

Izmaiņas produktu un pakalpojumu piedāvājumā būs “Luminor” pirmo 100 darbības dienu laikā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Eiropas Komisija (EK) ir apstiprinājusi DNB un “Nordea Bank” darbības apvienošanu Baltijas valstīs. “DNB” un “Nordea” klienti abu banku apvienošanos nejutīs, jo netiks mainītas klientu spēkā esošās saistības un “Luminor”, tā sauks apvienoto banku, turpinās sniegt finanšu pakalpojumus, kā ierasts. Neērtības varētu rasties tikai 1. oktobrī, kad saistībā ar banku apvienošanos iespējami īslaicīgi traucējumi bankas sistēmu darbībā, piemēram, ienākošo un izejošo maksājumu izpildē vai internetbankas darbībā.

“”Luminor” būs trešais lielākais finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijā ar 15% tirgus daļu noguldījumos un 26% – kreditēšanā. Sāksim savu darbību ar 1,3 miljonu lielu klientu portfeli privātpersonu un uzņēmumu segmentos un 3000 darbinieku,” informē “Nordea” bankas komunikācijas projektu vadītājs Edgars Žilde.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc banku apvienošanās uz noteiktu laiku klientu apkalpošana notiks, kā ierasts – klientu konti, kontu numuri, līgumi un maksājumu kartes, kā arī spēkā esošie kodi un paroles saglabāsies nemainīgi. Maksājumu apstrāde tiks organizēta abās esošajās banku sistēmās atsevišķi, līdz klienti tiks pārvirzīti uz jaunizveidoto kopējo bankas sistēmu katrā no Baltijas valstīm. Nemainīsies arī klientu spēkā esošās saistības. “Tādējādi klienti līdz noteiktam laika brīdim turpinās izmantot esošos banku risinājumus – internetbanku, mobilo banku un citus ikdienas finanšu risinājumus,” izskaidro “Nordea” pārstāvis.