Mobilā versija
Brīdinājums -0.1°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
11. jūlijs, 2012
Drukāt

Food Union iepazīstina ar vairāk nekā 30 jauniem saldējumiem

saldejums_leta3

AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens apvienotais uzņēmums Food Union Latvijas tirgū ievieš jaunus saldējumus – inovatīvu augļu saldējuma zīmolu “Nu Fruit”, pilnībā atjaunotus premium segmenta saldējuma zīmolu “Ekselence” un Latvijā iemīļotākā saldējuma zīmolu kopš bērnības “Pols” – kopā vairāk nekā 30 dažādus produktus.

Food Union ir investējis vairāk nekā 12 miljonus eiro jaunās, modernās saldējuma ražošanas tehnoloģijās, lai piedāvātu visiem saldējuma cienītājiem inovatīvus un pilnībā dabiskus produktus. Food Union piedāvā iemīļotāko saldējumu Latvijā, kuru ražo Rīgas piena kombinātā.

 

Food Union saldējumu ražos divās pilnīgi jaunās “Gram” un WCB ražošanas līnijās, izmantojot ”Tetra Pak Hoyer” saldētavas, kuru uzstādīšanā uzņēmums ieguldījis gandrīz 12 miljonus eiro (8,4 miljoni latu). Ar pasaulē otra lielākā saldējuma ražošanas iekārtu piegādātāja “Gram” (Dānija) līniju var izgatavot 18 tūkstošus saldējumu uz kociņa stundā, kuru augļu sulas glazūras ātrai izveidei tiek izmantots šķidrais slāpeklis. Savukārt ar pasaulē trešā lielākā saldējuma ražošanas iekārtu piegādātāja WCB (Dānija) līniju var radīt 7,2 tūkstošus inovatīvu 3D formas saldējumu uz kociņa ar lieliem augļu vai veselu ogu gabaliņiem. Šobrīd tās ir vienas no jaudīgākajām un modernākajām ražošanas iekārtām piena industrijā pasaulē – šādai WCB ražošanas līnijai nav līdzīgu Eiropā, savukārt “Gram” ražošanas līnija šobrīd ir vienīgā Baltijas reģionā.

 

“Mūsu misija ir piedāvāt katram Latvijas iedzīvotājam mīļāko saldējumu, vai tas būtu ar garšu, kas atsauc atmiņā bērnību, izmeklētu garšu, unikālu dekorējumu vai dabisku augļu svaigumu. Šos saldējumus ražojam no īsta piena un krējuma, kas iegūts Latvijā.

 

Modernās tehnoloģijas palīdz iegūt inovatīvas formas un garšu savienojumus. Šogad strādājam pie esošo zīmolu uzlabošanas un jaunu zīmolu ieviešanas, lai nākamā gada vasaras sezonā audzētu pārdošanas apjomus un paplašinātu eksporta tirgus Krievijā un NVS valstīs,” stāsta Dmitrijs Dokins, Food Union saldējuma kategorijas attīstības direktors.

Inovatīvā augļu saldējuma zīmola “Nu Fruit” būtība ir tā vienkāršībā un dabiskumā. Tas ir radīts no īsta piena, krējuma, veselām ogām un lieliem augļu gabaliņiem, un dabiskas augļu sulas. “Nu Fruit” saldējumi ir pieejami ar piecām dažādām garšām – meža zemeņu, melleņu un kazeņu, persiku un meloņu, lielo ķiršu un lielo zemeņu. To unikālo formu iegūšanai izmantotas 3D tehnoloģijas, bet dabiskas augļu sulas glazūras izveidošanai – šķidrais slāpeklis.

Latvijā mīļākais kopš bērnības saldējums “Pols” tagad ir pieejams ar trim garšām – “Pols klasiskais”, ”Pols plombīrs” un “Pols plombīrs glazūrā”. “Pols klasiskais” tiek gatavots pēc 1971. gada receptes un tā ražošanai izmantots tikai īsts piens un krējums. Drīzumā šis saldējuma zīmols tiks papildināts ar sešām pavisam jaunām garšām vafeļu glāzītē.
saldejums1_LETA

Labāko šokolādes un konditorejas šefpavāru receptes iedvesmojušas mūs premium kategorijas saldējuma zīmola “Ekselence” atjaunošanai. Tam ir radītas jaunas, izmeklētas un pilnīgi dabiskas saldējuma desertu garšas. Tagad “Ekselence” ir pieejama četros veidos – uz kociņa, vafeļu konusos, viena litra iepakojumos un speciālos iepakojumos kafejnīcām un restorāniem – kopā 20 dažādos produktos. “Ekselence” uz kociņa ir pieejama ar četrām dažādām garšām – šokolāde un lazdu rieksti, valrieksti un brownie cepumi, šokolāde no Javas salas kakao pupiņām un Rīgas melnais balzams & brownie cepumi. Saldējumi radīti no īsta piena un krējuma un dabiskām sastāvdaļām ar lieliem piedevu gabaliņiem, 3D formā un īstas piena šokolādes glazūrā. “Ekselence” vafeļu konusos ir pieejama ar sešām dažādām garšām un divos izmēros. Saldējumi radīti no īsta piena, krējuma un tikai dabiskām sastāvdaļām ar bagātīgu ogu ievārījumu un lieliem piedevu gabaliņiem. Savukārt “Ekselence” viena litra iepakojumos (11 dažādas garšas) ir īsts pavāru meistardarbs, ko dekorē ar rokām. Tā ražošanā arī tiek izmantots īsts piens, krējums un tikai dabiskas sastāvdaļas, kam pievienotas veselas ogas, rieksti, brownie cepumi, bagātīgas mērces un izsmalcināta saldējuma dekorācija.

Jau tika ziņots, ka piena pārstrādes uzņēmumi AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens tiek apvienoti zem jauna zīmola – Food Union, kas atspoguļo jaunu darbības filozofiju un vērtības, kuru pamatā ir jaunrade, radoša pieeja produktu izstrādē, vēlme pastāvīgi meklēt jaunas idejas un izvirzīt ambiciozus plānus. Food Union ir apvienotā uzņēmuma nosaukums, bet Rīgas piena kombināts un Valmieras piens tiek saglabāti kā atsevišķi zīmoli un ražotnes.

Apvienotajā Food Union uzņēmumā šobrīd kopumā ir vairāk nekā 600 darbinieki, uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro gadā. Food Union ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+