Mobilā versija
Brīdinājums +1.7°C
Johanna, Hanna, Jana
Piektdiena, 15. decembris, 2017
9. oktobris, 2017
Drukāt

Klientei nedienas ar “Lattelecom” veikalā iegādātu datoru (8)

Foto - Timurs SubhankulovsFoto - Timurs Subhankulovs

Mūsdienās mācības bez datora ir gandrīz neiedomājamas. Valmieriete Laura, apzinoties, ka dators studiju procesā būs nepieciešams, devās uz veikalu apskatīt preču piedāvājumu. Viņa izvēlējās savu palīgu mācībās iegādāties SIA “Lattelecom” veikalā. Tomēr mēdz gadīties pavisam neparedzamas situācijas. Ar vienu no tādām saskārās Laura, kad, aizejot mājās, atvēra un ieslēdza savu pirkumu, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Laura, Iegādājusies datoru studijām:”Datora ekrāns sāka ik pa laikam mirgot, raustīties un tad pavisam izdziest. Es domāju, ka jaunam datoram tā nav jābūt.”

Valmieriete datoru nogādāja atpakaļ veikalā. “Lattelecom” darbinieks apstiprināja meitenes bažas – jaunam datoram tiešām nevajadzētu būt problēmām ar ekrāna raustīšanos. Pircējai tika solīta naudas atmaksa. Taču pirms tam prece tika nogādāta meistaru rokās vispārējai pārbaudei.

Pēc pārbaudes tika secināts, ka datoram nekādu problēmu neesot. Laikā, kad prece atradās pārbaudē, Laura paspēja iegādāties citu datoru, jo mācības bija jāuzsāk. Tāpēc viņa turpināja darīt visu iespējamo, lai par preci atgūtu iztērēto naudu.

Laura vairākas reizes zvanījusu uz “Lattelecom” tālruni, kur viņai ieteikts doties uz veikalu, kur viņai atmaksās naudu par iegādāto datoru. Savukārt veikalā teikts, ka nekādu naudu neatgriezīs.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane skaidro, ka primāri patērētājs var pieprasīt preces remontu vai maiņu. Ja šīs darbības nav iespējamas, tad patērētājs var pieprasīt par pirkumu iztērēto naudas summu.

SIA “Lattelecom” pārstāve Lāsma Trofimova atzīst, ka problēma radusies nepilnīgas komunikācijas dēļ.Šobrīd uzņēmums ar klienti ir sazinājies un radis risinājumu situācijai – divu nedēļu laikā nauda par pirkumu tiks atmaksāta.

Pievienot komentāru

Komentāri (8)

  1. Jo tālāk no Lattelecom, jo drošāk.

  2. Lattelecom ir ļoti zems serviss ,tāds pats kā Airbaltic.Very bad Companies!

  3. Pasaules prakse ir, ka pat bez defekta pirceejs tiesiigs atgriezt preci atpakal veikalam bez jebkaadiem skaidrojumiem un sanemt savu naudu.Tacu piemums tas ir golgatas cels pat ar bojaatu preci.

  4. Lattelecom kompānija ir ar apšaubāmu reputāciju.

  5. Kurš būs laimīgais, kas tiks pie Lauras datora!???

  6. Nav pirmā reize, ka bojātai precei viņi cenšas apgalvot, ka ierīcei nav ne vainas un naudu neatmaksā.

  7. Visi veļ vainu uz komunikāciju,tagad tā saka,lai nebūtu nepatikšanu

  8. SIA ”Lattelecom” no savas pieredzes varu teikt ir ļoti nepatīkama .Iesaku turēties tālāk no viņu pakalpojumiem .

Draugiem Facebook Twitter Google+