Mobilā versija
-2.9°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
12. jūnijs, 2014
Drukāt

“Palladium” uzstāsies multitalantīgais Sohn

Publicitātes fotoPublicitātes foto

27. novembrī koncertzālē “Palladium” pirmo reizi Baltijā uzstāsies Sohn – daudzsološais mūzikas producents, dziedātājs un multiinstrumentālists no Londonas. Biļetes uz koncertu nopērkamas no 13. jūnija www.palladium.lv un visās “Biļešu Serviss” kasēs. Biļetes cena sākot no EUR 15.
Sohn jeb stilizēti – SOHN, īstajā vārdā Kristofers Teilors  ir Londonā dzimis mūzikas producents, dziedātājs un multiinstrumentālists, kura daiļradi kritiķi raksturo kā Džeimsa Bleika, Bon Iver, kā arī “Palladium” jau koncertējušā” How To Dress Well” stilu gaumīgu apvienojumu. Savas salīdzinoši neilgās darbības laikā SOHN ir sadarbojies ar tādiem māksliniekiem kā Lana Del Rey, “BANKS”, “Kwabs” un “Rhye”.
Gūstot ievērojumus panākumus ar saviem debijas solo singliem, SOHN pirmais EP The Wheel (2012) tika izdots ar Londonas jaunās ierakstu izdevniecības “Aesop” atbalstu. Savukārt Sohn šīgada debijas solo ieraksts “Tremors” (2014) tika izdots jau ar slavenās “4AD” mūzikas izdevniecības starpniecību, kas izdod arī “The National”, “St. Vincent”, “Pixies”, “Grimes”, “Future Islands”, “Daughter” un daudzu citu pasaulslavenu mākslinieku ierakstus.
Sohn melanholiskos elektronikas skaņdarbus izteikti caurvij mākslinieka vokāls, kas ir organiska mūziķa daiļrades sastāvdaļa, izteiksmīgi papildinot Teilora digitāli radītos ierakstus. Piešķirot SOHN izcila mūsdienu sadwave un slowtronica stila pārstāvja statusu, britu izdevums „The Guardian” raksturo Sohn minimālistiski ambiento stilu kā lieliska elekroniskā soula piemēru, kas atspoguļo mūziķa pagātnes haosa un tagadnes miera izjūtu apvienojumu.
Mūzikas izdevums „Rolling Stone” savukārt piebilst, ka „veidojot remiksus tādiem māksliniekiem kā “Disclosure”, Sohn ievērpj savu vokālu blūza cienīgu scenāriju atskaņojumos, veiksmīgi balansējot dziesmu komponēšanas mākslu ar producēšanas darbiem”.
Apspriežot savu debijas ierakstu “Tremors” (2014), SOHN atzīst ka nevēlējās „radīt pārāk bezgaisīgu un tumšu ierakstu”, piebilstot ka „[mans] ieraksts ir kā liela, tukša māja: neatverot logus, telpā neienāks svaigums. Šajā ierakstā esmu atvēris visus logus”.

Video:

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+