“Selgas” cepumu paciņas labdarības akcijai “Par īstu Bērnību”, kuras mērķis ir dāvāt dzirdes aparātus septiņiem bērniem ar dzirdes traucējumiem.
“Selgas” cepumu paciņas labdarības akcijai “Par īstu Bērnību”, kuras mērķis ir dāvāt dzirdes aparātus septiņiem bērniem ar dzirdes traucējumiem.
Foto: LETA

“Selga” jaunos maizes cepumos investē 70 000 latu 0

Lai dažādotu piedāvājuma klāstu, zīmols “Selga” ievieš jaunu produkcijas veidu – maizes cepumus “Selga Nature”, kas, sākot ar novembri, būs pieejami Latvijas un arī Baltijas tirgū, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja pārtikas produktu tirdzniecības un loģistikas pakalpojumu koncerna SIA “NP Foods” valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
TESTS. Atbildi uz 10 jautājumiem un uzzini, kādu vērtējumu tu iegūtu šajā latviešu valodas testā!
Lasīt citas ziņas

Lai sāktu maizes cepumu ražošanu, papildu iekārtās investēti apmēram 70 000 latu. Plānots, ka gadā šo produktu ražošanas apjoms sasniegs 450 tonnas.

“Selga Nature” maizes cepumi satur auzu pārslas, pilngraudu rudzu un kviešu miltus, un tie pagatavoti, izmantojot rapša eļļu. Produkta sastāvā nav transtaukskābju, turklāt cepumos ir samazināts cukura daudzums,

CITI ŠOBRĪD LASA

Maizes cepumu ražošana uzņēmumā tika sākta pēc investīciju programmas realizācijas vairāk nekā 380 000 latu apjomā un sadarbības izveides ar pieredzes bagāto un atzīto Norvēģijas pārtikas ražotāju “Kavli”. Kopš februāra uzņēmums jau ražo četru veidu maizes cepumus, tomēr līdz šim tie bija paredzēti tikai eksportam. Produkti tiek izplatīti Norvēģijas, Zviedrijas, Dānijas, Lielbritānijas, ASV, Austrālijas, Jaunzēlandes un Japānas tirgos.

“Pēc jaunā zīmola ieviešanas ieguvēji būs ne tikai pircēji, bet arī citi Latvijas un Baltijas uzņēmumi, jo ražošanai nepieciešamās izejvielas tiek iepirktas no vietējiem ražotājiem. Piemēram, kviešu miltus, auzu miltus, auzu pārslas, pilngraudu miltu maisījumus piegādās “Rīgas dzirnavnieks”. Maizes cepumi ir inovatīvs piedāvājums Baltijas patērētājiem maizes segmentā. Tā kā patērētāji ir vērsti uz veselībai draudzīgas pārtikas izvēli, prognozējam, ka cepumi gūs atzinību Baltijā,” norādīja Gulbis.

Viņš arī sacīja, ka, paplašinot cepumu ražošanu, izveidotas papildu 15 darba vietas.

Kā ziņots, šā gada februārī pēc “Kalvi” pasūtījuma eksporta tirgiem maizes cepumus jau ražo SIA “Staburadze”, ieguldot jaunās iekārtās ap 70 000 latu. Cepumu ražošana tika pārņemta, jo Norvēģijas pārtikas ražotājs slēdza cepumu ražotni Bergenā un par turpmākās darbības partneri konkursā starp citiem Skandināvijas un Baltijas uzņēmumiem izvēlējās Latvijas uzņēmumu.

SIA “Staburadze” ir pārtikas uzņēmumu vadības un attīstības, pārtikas produktu tirdzniecības un loģistikas pakalpojumu koncerna “NP Foods” sastāvā, kas nodrošina vienotu vadību un attīstību arī Latvijas uzņēmumos AS “Laima”, SIA “Staburadzes konditoreja”, AS “Gutta” un SIA “Saldumu tirdzniecība”.

Kā ziņots, “NP Foods” īpašnieks ir Maltā reģistrētā sabiedrība “Nordic Partners Food Limited”. Aģentūras LETA arhīva informācija liecina, ka ar 51% akciju Maltā reģistrētās sabiedrības īpašnieks ir Latvijas uzņēmējiem piederošā AS “Nordic Partners”, kuras lielākais akcionārs ir Daumants Vītols.

Reklāma
Reklāma

“Nordic Partners” ir lielākais īpašnieks “Laimai”, “Staburadzei”, “Guttai”, “Staburadzes konditorejai”, mazumtirdzniecības veikalu tīklam “Saldumu tirdzniecība”, uzņēmumiem “Margiris” Lietuvā, loģistikas pakalpojumu sniedzējam SIA “NP Logistics”, industriālajiem parkiem – SIA “NP Jelgavas biznesa parks”, SIA “Nordic Industrial Park”, SIA “Nordic Technology Park”, SIA “NP Business Centre”, kā arī citās saistītajās uzņēmējsabiedrībās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.