Foto – LETA

Uz laiku aptur apdrošināšanas sabiedrības “Balva” darbību 0

No šodienas uz laiku apturēta visu apdrošināšanas AS “Balva” izsniegto licenču darbība līdz trūkumu novēršanai, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja Finanšu un kapitāla tirgus komisijā (FKTK).

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba” 85
Lasīt citas ziņas

Tas nozīmē, ka “Balva” turpina pildīt visus noslēgtos līgumus ar esošajiem klientiem, taču tai ir aizliegts noslēgt jaunus apdrošināšanas līgumus.

FKTK Komunikācijas daļas vadītāja Laima Auza informēja, ka FKTK padome pieņēmusi lēmumu izmantot vienu no likumā paredzētajiem pasākumiem apdrošināto personu interešu aizsardzībai.

CITI ŠOBRĪD LASA

Darbības apturēšana paredz aizliegumu “Balvai” slēgt jaunus apdrošināšanas līgumus, palielināt apdrošināšanas summas un pagarināt apdrošināšanas līgumus. Šāds lēmums pieņemts, jo “Balvā” konstatēti vairāki likumā noteikto prasību pārkāpumi. Tiklīdz “Balva” būs novērsusi identificētos trūkumus, tā FKTK par to pārliecināsies un lems par uzlikto ierobežojumu atcelšanu. Minētie procesi notiks ciešā FKTK uzraudzībā. Likumā noteikts, ka apdrošināšanas sabiedrībai identificētie trūkumi jānovērš sešu mēnešu laikā.

Līdz šim “Balva” piedāvājusi OCTA, KASKO, īpašumu, veselības un ceļojumu apdrošināšanu.

FKTK skaidro, ka esošos “Balvas” klientus licences darbības apturēšana neietekmēs – līdz šim noslēgtie apdrošināšanas līgumi turpina savu darbību bez jebkādām izmaiņām un sabiedrībai jānodrošina visu saistību izpilde pret klientiem.

“Balva” nedrīkst slēgt jaunus apdrošināšanas līgumus, palielināt apdrošināšanas summas un pagarināt apdrošināšanas līgumus. FKTK sekos līdzi, lai “Balvas” klientu intereses tiktu ievērotas un aizsargātas, sola uzņēmumā. Piemēram, ja klientam ir “Balvas” OCTA polise, tā turpina darboties, un apdrošināšanas sabiedrībai jāpilda visas uzņemtās saistības.

Klienti jautājumu gadījumā lūgti zvanīt uz “Balvas” tālruni 371 67 506 955 vai sazināties pa e-pastu “[email protected]”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.