Visvairāk iedzīvotājus satrauc cenu kāpums pārtikai un mājoklim 0

Absolūtais vairākums jeb 80% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo trīs mēnešu laikā ir izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
TESTS. Atbildi uz 10 jautājumiem un uzzini, kādu vērtējumu tu iegūtu šajā latviešu valodas testā!
Lasīt citas ziņas

Par to liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras “TNS Latvia” sadarbībā ar telekompānijas LNT, raidījumu “900 sekundes”, februāra sākumā veiktā pētījuma rezultāti.

Gandrīz puse jeb 48% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo trīs mēnešu laikā noteikti ir izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem un 32% – pēdējo trīs mēnešu laikā ir drīzāk izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēdējo trīs mēnešu laikā cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem nav izjutuši 17% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, savukārt 16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk nav izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm vai pakalpojumiem un 1% – noteikti nav izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm vai pakalpojumiem.

3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra “TNS Latvia” veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu “900 sekundes”, laikā no 31.janvāra līdz 2.februārim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.