Artis Velšs par vērtēšanu mācību iestādēs: Ir jānodala priekšmeti, kuros ir iespējams reāli novērtēt zināšanas 5

TV24 raidījumā “Preses klubs”, diskutējot par to, vai izglītības iestādēs sasniegums sporta stundās būtu jāvērtē ar atzīmi, atvaļināts ģenerālis, drošības eksperts, biedrības “Apvienotais Latvijas saraksts” līdzdibinātājs Artis Velšs norāda, ka būtu jānodala mācību priekšmeti, kuros ir iespējams novērtēt reālas zināšanas, piemēram, angļu valoda, matemātika, fizika, ķīmija un citas eksaktās zinātnes, kur vērtēšana būtu atbilstoša.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Lasīt citas ziņas

Viņš norāda, ka fiziskā attīstība, kas tiek vērtēta sporta stundās, ir katra audzēkņa individuāla un subjektīva lieta, kas nebūtu jāvērtē pēc vienotiem vērtēšanas kritērijiem.

Velšs uzskata, ka sporta stundās būtu jāliek nevis konkrētas atzīmes, bet gan skolotājam būtu jāatzīmē bērna līdzdalība, attiecīgi norādot to, vai audzēknis ir ieradies sporta stundā vai nav. Ņemot vērā pašreizējo jauniešu fizisko aktivitāti, viņš neuzskata, ka vērtēšana var būt veids, kā jauniešos radīt patiku pret sportu. Tieši otrādi, tas var bērnos radīt nevēlēšanos veikt fiziskās aktivitātes.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.