Foto: LETA

Bankomāta kļūda: 20 eiro vietā izsniegti 5 eiro. “Swedbank” skaidro situāciju 0

“Swedbank” aicina iedzīvotājus, kuriem otrdien bankomātā tirdzniecības centrā “Damme” izsniegta mazāka summa, nekā pieprasīts, vērsties bankā, rakstot ziņojumu internetbankā, aģentūrai LETA pavēstīja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Reklāma
Reklāma
“Es vairs nevaru turpināt…” Darbību beidz iemīļots latviešu zīmols 5
Plāno iegādāties lietotu auto? 13 automašīnas, kuras var iegādāties pat ar lielu nobraukumu 54
“Bērns atnāk no mūzikas skolas ar pušumu uz muguras no skolotājas…” sašutusi mamma brīdina citus vecākus
Lasīt citas ziņas

Viņš skaidroja, ka otrdien bija gadījumi, kad “Swedbank” bankomātā, kas atrodas tirdzniecības centrā “Damme”, klientiem 20 eiro vietā izsniegti pieci eiro. Šobrīd bankomāts ir atslēgts un tehniskais personāls to labo.

“Tiem klientiem, kurus skāra šī problēma, nauda tiks atdota kontā,” sacīja Krops.
CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš piebilda, ka atsevišķi klienti jau ir iesnieguši bankai pretenziju, taču arī pārējie klienti, kurus skāra šī problēma, ir aicināti rakstīt internetbankā ziņojumu, jo šādā gadījumā naudu būs iespējams atgūt ātrāk.

Vienlaikus Krops atzīmēja – ja šī bankomāta kļūda skāra arī citu banku klientus, viņiem būtu jāsazinās ar savu banku.

“Šādi gadījumi ir reti,” sacīja “Swedbank” pārstāvis, piebilstot, ka līdz tehniskās pārbaudes pabeigšanai nav zināmi iemesli, kāpēc šāda kļūda radās.

Pēc aktīvu apmēra “Swedbank” ir lielākā banka Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.