Foto: LETA

Bankomāta kļūda: 20 eiro vietā izsniegti 5 eiro. “Swedbank” skaidro situāciju 0

“Swedbank” aicina iedzīvotājus, kuriem otrdien bankomātā tirdzniecības centrā “Damme” izsniegta mazāka summa, nekā pieprasīts, vērsties bankā, rakstot ziņojumu internetbankā, aģentūrai LETA pavēstīja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Saules uzliesmojumu dēļ Zemi pārņēmusi spēcīga magnētiskā vētra. Cik dienu tā plosīsies?
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Lasīt citas ziņas

Viņš skaidroja, ka otrdien bija gadījumi, kad “Swedbank” bankomātā, kas atrodas tirdzniecības centrā “Damme”, klientiem 20 eiro vietā izsniegti pieci eiro. Šobrīd bankomāts ir atslēgts un tehniskais personāls to labo.

“Tiem klientiem, kurus skāra šī problēma, nauda tiks atdota kontā,” sacīja Krops.
CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš piebilda, ka atsevišķi klienti jau ir iesnieguši bankai pretenziju, taču arī pārējie klienti, kurus skāra šī problēma, ir aicināti rakstīt internetbankā ziņojumu, jo šādā gadījumā naudu būs iespējams atgūt ātrāk.

Vienlaikus Krops atzīmēja – ja šī bankomāta kļūda skāra arī citu banku klientus, viņiem būtu jāsazinās ar savu banku.

“Šādi gadījumi ir reti,” sacīja “Swedbank” pārstāvis, piebilstot, ka līdz tehniskās pārbaudes pabeigšanai nav zināmi iemesli, kāpēc šāda kļūda radās.

Pēc aktīvu apmēra “Swedbank” ir lielākā banka Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.