
Foto: SHUTTERSTOCK
Zālē nav redzams vadītājs 0
Ja nav skaidrs, kurš vada darbiniekus un risina sarežģītas situācijas, tā ir dzeltenā kartīte. Zinošs menedžeris allaž ir redzams, pieejams un uzrauga servisa kvalitāti.
Personāls konfliktē ar klientiem
Ja viesmīļi ir rupji, strīdas ar apmeklētājiem vai atsakās atzīt savas kļūdas, ir skaidrs – viesu apkalpošana nav šī restorāna prioritāte.
Reklāma
Reklāma
Ne viss, kas izskatās garšīgi, ir drošs: 5 ēdieni, kas visbiežāk izraisa saindēšanos restorānā
Izraisa gan apbrīnu, gan riebumu: restorāns kļūst slavens, pateicoties “pasaulē pretīgākajam desertam”
VIDEO. Tā ir vai nav diskriminācija? Kafejnīca piedāvā atlaides tievajiem cilvēkiem, bet dūšīgākajiem “Pilna cena, piedodiet!”