Atrās ēdināšanas ķēdes “Hesburger” zīmols.
Atrās ēdināšanas ķēdes “Hesburger” zīmols.
Publicitātes foto

“Hesburger” apgrozījums visās Baltijās valstīs pārsniedzis 80 miljonus eiro 1

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas ķēde “Hesburger” 2018. gadā ir turpinājusi veiksmīgu uzņēmuma darbību Baltijā – pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2017. gadu, ir audzis par 18%.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
Lasīt citas ziņas

Rezultātā, Latvijā pārdošanas apjoms ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, uzrādot otro labāko rezultātu starp Baltijas valstīm.

Kā liecina “Hesburger” apkopotie dati, pēc veiksmīgi aizvadīta 2018. gada, pārdošanas apjoms ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017. gadā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Latvijā sasniegti 26,1 miljons eiro, lielākais kāpums – Lietuvā

Vērtējot katras Baltijas valsts pārdošanas rādītājus pērn, pozitīva tendence novērojama visā reģionā. Latvijā “Hesburger” pārdošanas apjoms ir audzis par 16%, sasniedzot jau 26,1 miljonu eiro.

Straujākais pārdošanas apjoma kāpums, tāpat kā pērn, bijis kaimiņvalstī Lietuvā, kur tas sasniedzis 29,01 miljonus eiro, veidojot 24% pieaugumu. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13%, sasniedzot 24,95 miljonus eiro.

“Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela norāda, ka 2018. gada pārdošanas apjomu ietekmējusi ne tikai jaunu “Hesburger” ēdināšanas vietu atvēršana, bet arī mobilās aplikācijas izmantošanas pieaugums un atbilstoša piedāvājuma pielāgošana klientu vēlmēm katrā valstī.

“Analizējot, kuri produkti ir iecienītākie klientu vidū, mēs varam sniegt tiem pievilcīgus piedāvājumus katrā valstī. Protams, vienlaikus regulāri ieviešam īslaicīgus piedāvātā klāsta jauninājumus, tādā veidā arī testējot, kas katras valsts iedzīvotājiem garšo vislabāk.”

Būtiski, ka pērn pārdošanas apjomu uzlaboja “Hesburger” mobilā aplikācija, kuru Latvijā šobrīd izmanto vairāk nekā 410 tūkstoši lietotāju. Tās galvenais princips – ērtāk izvēlēties, apmaksāt un saņemt pasūtījumus, atzīmē I. Salmela.

Viņa 2018. gadu vērtē kā veiksmīgu un uzņēmuma pozīciju tirgū norāda kā ļoti stabilu.

Pēc I. Salmelas teiktā, klientu paradumi liecina, ka “Hesburger” ir sabiedrībā mīlēts zīmols, kas atspoguļojas arī pērnā gada rezultātos.

Aizvadītā gada laikā tika atvērti septiņas jaunas “Hesburger” ēdināšanas Baltijas valstīs, turklāt lielākā daļa jeb četri no tiem tieši Latvijā – Rīgā, Jūrmalā un Daugavpilī.

Reklāma
Reklāma

“Hesburger” savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku.

Pirmā ātrās ēdināšanas vieta ar nosaukumu “Hesburger” tika atvērta 1980. gadā Turku, uzņēmumam pakāpeniski iekarojot stabilas tirgus pozīcijas pašu mājās, kā arī tuvākajos kaimiņu reģionos. Patlaban “Hesburger” vada vairāk nekā 470 ēdināšanas vietas 9 valstīs.