Publicitātes foto.

“Latvijas maiznieks” par 20 000 eiro paplašina zīmola “Maiziņš” līniju 0

Maizes un konditorejas produkcijas ražotājs AS “Latvijas maiznieks” zīmola “Maiziņš” līniju papildinājis ar diviem jauniem veidiem – proteīna un burgeru porcijmaizītēm, jauninājumā ieguldot ap 20 000 eiro, informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 27
Lasīt citas ziņas

Burgeru maizītes radītas šim ēdienam neierastā – kvadrāta – formā, tā ir sātīga kviešu maize ar sezama sēklām, kas radīta patērēšanai dārza ballītēs un piknikos.

Tikmēr proteīna “Maiziņš” ir īpaši piemērots aktīva dzīvesveida cienītājiem un sportistiem – viena porcija satur 13,6 gramus olbaltumvielu, 20,8 gramus ogļhidrātu un samazinātu cukura daudzumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Lai arī burgeru maizītes pircējiem kļuvušas pieejamas pavisam nesen, tās veikalu plauktos ir pamanītas – to apliecina iedzīvotāju aptauja, ko šā gada maijā organizējām sadarbībā ar pētījumu centru “Norstat”. Vētījām, kādas garšas patērētāji visvairāk iecienījuši, un burgera veids ierindojies kā sestais populārākais. Daudzi novērtē tieši maizes formu kā burgeram neierastu, taču kā ko jaunu un ērtu pagatavošanā,” teica “Latvijas maiznieks” valdes loceklis Māris Daude.

Viņš arī atzina – to ka produkts patērētāju vidū ir iecienīts, apliecina straujais noiets – 2018. gadā, salīdzinot ar 2017. gadu, tas palielinājies deviņas reizes.

Porcijmaize “Maiziņš” atzīta par “Latvijas Gada produktu 2018”, bet siera “Maiziņš” pēc starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma “Nielsen” datiem atzīts par 2018. gada veiksmīgāko produktu maizes izstrādājumu kategorijā.

Produktu līnijā sākotnēji tika iekļauti septiņi porcijmaizīšu veidi – siera, dārzeņu, pilngraudu, auzu, rudzu, kaņepju un grieķu jogurta “Maiziņš”. Patlaban līnija papildināta arī ar jaunajām proteīna un burgeru porciju maizītēm. Investīcijas šajā ražošanas līnijā ir ap 5,5 miljoni eiro. Produkta mērķa tirgi ir Baltijas valstis un Skandināvija.

Jau vēstīts, ka 2017.gadā “Latvijas maiznieks” strādāja ar 26,186 miljonu eiro apgrozījumu un 469 296 eiro peļņu. Kompānijas 2018.gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.

“Latvijas maiznieks” pamatkapitāls ir 895 629 eiro, lielākais īpašnieks ir Igaunijas kompānija “Maral Invest”. Uzņēmums ražo dažādu veidu maizi, kā arī konditorejas izstrādājumus. Zināmākie zīmoli ir maizes sērija “Zeltene”, “Vita!”, “Melnā”, “Īstenā rudzu maize”, sēklu maize “Pavasara”, “Galda”, “Sabile”, “Līgatne”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.