Publicitātes foto.

“Maxima”: Strauji audzis pieprasījums pēc vietējiem dārzeņiem un augļiem 0

Latvijas iedzīvotāji aizvien vairāk iegādājas svaigus augļus un dārzeņus, liecina mazumtirgotāja “Maxima Latvija” pārdošanas dati.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Ovācijas un neviltota sajūsma! Dons iekļūst Eirovīzijas finālā 7
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
Krievijas diktators Putins ir gatavs veikt nelielu militāru operāciju pret kādu no Baltijas valstīm
Lasīt citas ziņas

Kā informē uzņēmumā, gada otrajā ceturksnī kopējais pārdošanas apjoms “Maxima” veikalos ir par 9% lielāks nekā pērn, turklāt straujāk aug pieprasījums pēc vietējiem produktiem. Latvijas izcelsmes augļiem, dārzeņiem un ogām, kurām ir piemērota samazinātā PVN likme, pieprasījums ir palielinājies par 10%.

Vienlaikus dārzeņu un augļu TOP 5 parāda, ka iedzīvotāji joprojām izvēlas gan vietējos, gan ārvalstu produktus. Pieci populārākie dārzeņi pirmajā pusgadā bija kartupeļi, sīpoli, burkāni, tomāti un Latvijas lauku gurķi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt iecienītākie augļi šajā periodā ir bijuši banāni, āboli, mazie mandarīni, apelsīni un arbūzi.

Dārzeņus un augļus iedzīvotāji biežāk izvēlas iegādāties lielākajos “Maxima” veikalos, ko atspoguļo TOP 10 pirktāko produktu saraksts. Ja mazā formāta “Maxima X” veikalos augļi un dārzeņu īpatsvars iecienītāko produktu vidū ir 40%, tad “Maxima XX” veikalos tas ir jau 50%, bet “Maxima XXX” sasniedz 70%.

“Iedzīvotāji aizvien biežāk izvēlas veselīgus produktus un otro ceturksni pēc kārtas iekļauj svaigus dārzeņus un augļus pirkumu grozā vairāk nekā pērn. Redzam, ka pircējiem ir svarīga arī mūsu sadarbība ar vietējiem audzētājiem un zemniekiem, paplašinot vietējās produkcijas klāstu. Sezonas laikā “Maxima” sortimentu atsevišķās produktu kategorijās veido līdz pat 90% Latvijā audzētu dārzeņu un augļu,” stāsta uzņēmuma Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.

LA.LV Aptauja

Vai izvēlaties pirkt galvenokārt vietējos dārzeņus un augļus?

  • Jā, jo atbalstu vietējos ražotājus
  • Nē, pērku to, kas tajā brīdī ir lētāks.

SIA “Maxima Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls ar 167 veikaliem Latvijā, no kuriem 130 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un septiņi ir “XXX” formāta veikali, kā arī seši ir “Maxima Express” veikali. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas “Maxima Grupe”, kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.