“Maxima” sadzīves ķīmijai samazina cenas līdz pat 48%.
“Maxima” sadzīves ķīmijai samazina cenas līdz pat 48%.
Publicitātes foto

“Maxima” turpina cenu pazemināšanas stratēģiju – samazina cenas sadzīves ķīmijai 1

“Maxima Latvija” samazina cenas līdz pat 48% sadzīves ķīmijas produktiem, turpinot nodrošināt arvien plašāku produktu klāsta pieejamību Latvijas iedzīvotājiem, portālam “LA.lv” pastāstīja “Maxima Latvija” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba”
Lasīt citas ziņas
Ilgtermiņā cenas tiek samazinātas vairāk nekā 200 produktiem: veļas un trauku mazgāšanas līdzekļiem, virtuves, vannas istabas, mēbeļu un citiem tīrīšanas līdzekļiem.

“Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa norāda, ka katram no mums mājas uzkopšana ir svarīga ikdienas sastāvdaļa.

CITI ŠOBRĪD LASA

Saliekot vienā grozā visu nepieciešamo ikdienas uzkopšanas darbiem, tostarp, veļas un trauku mazgāšanai, ģimenes iegādājas vismaz sešus dažādus produktus.

“Summējot šos izdevumus, secinājām, ka cenu samazināšana sadzīves ķīmijas produktiem vienai ģimenei gada laikā varētu ļaut ietaupīt ap 78 eiro,” uzsver Z. Kaktiņa.

Gada laikā ģimenes sadzīves ķīmijas produktiem atvēl daļu ģimenes budžeta.

Proti, divas trešdaļas jeb 79% Latvijas iedzīvotāju sadzīves ķīmijas iegādei gadā atvēl summu līdz 240 eiro.

Savukārt 12% tērē vairāk nekā 241 eiro gadā, liecina “Snapshot” veiktā aptauja* pēc “Maxima Latvija” pasūtījuma.

Šī ir jau trešā preču kategorija, kurā “Maxima Latvija” būtiski samazina cenas.

Iepriekš tās tika samazinātas virknei ikdienas patēriņa un “premium” jeb izlases kategorijas precēm un produktiem, kopumā nodrošinot Latvijas iedzīvotājiem vairāk nekā 1000 produktus ar Latvijā izdevīgāko cenu piedāvājumu ilgtermiņā.

Pirms cenu samazināšanas “Maxima Latvija” ir veikusi rūpīgu analītisku darbu, lai identificētu tās preču kategorijas un preču grupas, kuras pircējiem ikdienā ir svarīgas un biežāk nonāk iepirkumu grozos.

SIA “Maxima Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls ar 161 veikaliem Latvijā, no kuriem 128 ir “X” formāta veikali, 24 ir “XX” un seši ir “XXX” formāta veikali, kā arī trīs ir “Maxima Express” veikali.

Šogad “Maxima” ir kļuvusi arī par elektromobilitātes līderi Ziemeļeiropā, ieviešot ar litija jona akumulatoriem darbināmus krāvējus un videi draudzīgu tehnoloģiju, kas vienkāršo darbinieku ikdienas darbu un padara to krietni ērtāku.

Uzņēmumam ir divi loģistikas centri un interneta pārtikas preču veikals barbora.lv.

Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas “Maxima Grupe”, kas ir lielākais mazumtirdzniecības tīkls un darba devējs Baltijas valstīs ar vairāk nekā 30 000 darbinieku piecās valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Polijā un Bulgārijā).

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.