MI ģenerēts attēls/ekrānuzņēmumi no “TikTok”

“Mums Latvijā tā nav pieņemts!” Izteikumi par sieviešu dabisko apmatojumu šokē sabiedrību 5

Sociālos tīklus pāršalkuši veikala “Multum” īpašnieka Raimonda Galinska un digitālā satura veidotāja Edgara Aivara pārsteiguma pilnie izteikumi par kādu reklāmas attēlu, kurā redzama sieviete ar apmatojumu uz rokām. Lieki piebilst, ka izteikumi raisījuši plašu sašutumu sabiedrībā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
pateikt, ka sievietei ir pāri 40? Šīs 10 lietas tevi nodod
Nirēji no ūdenstilpnes Latvijā izcēluši zemūdeni: tā atradās četru metru dziļumā
Tramps pirmo reizi publiski komentē notikušās sarunas, Baltais nams – plānotās sankcijas
Lasīt citas ziņas

Viedokli par dzirdēto sociālajā tīklā “Thread” pauda influencere Kristīne Dzenīte, kritizējot uzņēmēja nostāju un norādot uz stereotipiem, kas sievietēm joprojām tiek uzspiesti.

“Šoks par apmatojumu uz sievietes ROKĀM!! Es saprotu, ir tie, kuriem šķiet, ka slāt pa netīrā PR taku nes īstos laurus, bet es palieku pie uzskata, ka tas var nest skatījumus, bet ne klientus. Un noteikti ne labu reputāciju.

CITI ŠOBRĪD LASA

*īsumā – kāds uzņēmums ielicis video, kurā tā īpašnieks šokējas, ka skatlogu rotās foto ar sievieti, kurai ir apmatojums uz rokām. Vienkārši, normāli, parasti matiņi uz rokām. Kopš kura laika sievietēm ir “suga” sfinkss?”

Kā liecina video materiāls, kas redzams veikala “Multum” sociālajos tīklos, īpašnieks, stāstot Edgaram Aivaram par jaunāko veikalu, kas 1.augustā atvērās Cēsīs, vērsa uzmanību uz it kā esošu “ķibeli” veikala skatloga reklāmā.

“Pirmajā brīdī man bija cemme uz pāris cilvēkiem. Kā var tā kļūdīties… Bet izrādās, ka šis zīmols ir par dabiskumu. Un pasaulē tas tagad ir trends,” stāstot par spalvām uz sieviešu rokām, reklāmu komentēja Raimonds Galinskis.

Savukārt Edgars Aivars sacīja: “Mums Latvijā tā nav pieņemts! Ierakstiet, čaļi, komentārā, ko jūs domājat par sievietēm ar vairāk apmatojumu nekā parasti?”

Lūk, ko par šādiem izteikumiem domā sievietes!

Cilvēki pauda neizpratni arī platformā “TikTok”. Kā var teikt, ka Latvijā nav pieņemams dabiskais apmatojums uz sieviešu rokām? Un kā šādu video vispār varēja publiskot? Kāda sieviete vēl pauda, ka tā ir diskriminācija un “savu kāju veikalā vairs nespers”.

“Multum” taisnojās, rakstot zem sava video, ka ar vārdiem – tas nav pieņemts – bija domāts, “kā parasti redzams uz glancēto žurnālu vākiem un reklāmās.”

“Mēs skaidrojam, ka Latvijā uz žurnālu vākiem un reklāmās vēl pagaidām dominē “skaistuma standarti” – gluda sejas āda, nav apmatojuma u.tml., tāpēc šo ieraudzīt bija pārsteigums, bet viss ir kārtībā! Mēs katrs esam skaists un unikāls – ar apmatojumu vai bez. Tas vispār nav svarīgi no cilvēciskā faktora,” zem publicētā video raksta “Multum” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma

Influencere Kristīne Dzenīte vēl pie sava viedokļa piebilda: “Tikmēr lepni komentāros paziņo, ka ir gan sievas, gan meitas. Nice. Fāters/vīrs labu viedokli iznes cilvēkos un mājās iedzen kompleksos? Vai liek depilācijas krēmu vannās gulēt? Pirmo reizi dzīvē sastapos ar šādu viedokli un nekad nebūtu domājusi, ka kādam ir tādi uzskati. Laikam man ir jāatkārtojas – esmu veiksmīgā vīriešu sabiedrībā augusi.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.