
Nekad nemetiet ārā tukšas džina pudeles — tās var jums atnest bagātību 0
Ja tev mājās ir sakrājušies daudz nieku, ko zini, ka nekad neizmantosi, iespējams, ir pienācis laiks kārtīgai tīrīšanai. Pārdodot mantas internetā, tas ne vien palīdz atbrīvot vietu mājās, bet ir arī vienkāršs veids, kā nopelnīt papildu naudu. Kāda sieviete apgalvo, ka viņa ir aizgājusi vēl tālāk par apģērbu, mājsaimniecības preču, rotaļlietu un spēļu pārdošanu — viņa tagad internetā pārdod arī īstus atkritumus. Viņa dalījusies ar stāstu, kā pārdevusi priekšmetu, ko atradusi pie atkritumu tvertnes – tukšu džina pudeli.
Sieviete uzstāj, ka cilvēki patiešām vēlas iegādāties dīvainas lietas, kuras viņa citkārt iemestu miskastē — un tās tiek pārdotas ātri. Medijā “express.co.uk” lasāms, ka nepilna laika pārdevēja interneta vietnēs “eBay” un “Vinted”, pārdodot nevajadzīgas lietas, pagājušajā gadā nopelnīja 8000 sterliņu mārciņas jeb aptuveni 9277 eiro.
Sievietes nesenākais atklājums ir tukša džina pudele, ko viņa atrada noliktu pie atkritumu tvertnēm. Kāds cilvēks to no viņas iegādājās par 11,60 eiro.
Savā “TikTok” profilā, kur viņa regulāri dalās ar padomiem un trikiem veiksmīgai pārdošanai, sieviete sacīja: “Es tikko pārdevu īstu atkritumu gabalu “eBay”.” Viņa piebilda: “Šis pārdošanas darījums mani vienkārši šokēja.”
“Kad šī pudele bija jauna un pilna ar džinu, tā maksāja no 25 līdz 30 eiro, tāpēc, to ieraugot, es nodomāju — cilvēkiem patīk šie krāsainie stikli pārvērtību projektiem un tamlīdzīgiem nolūkiem, to noteikti kāds nopirks.”
Viņa izlikusi pudeli pārdošanā, cenu uzstādot diezgan augstu. “Tas ir neprāts — gandrīz 12 eiro par kaut ko, kas burtiski būtu aizgājis uz atkritumiem.”
Sieviete dalās ieteikumā ar citiem: “Pievērsiet uzmanību glāzēm un pudelēm, kas ir krāsainas vai neparastas — cilvēkiem patīk tās kolekcionēt vai izmantot pārvērtību projektos.” Tukšās džina pudeles ir tieši tādas!
Citi cilvēki arī dalījušies ar saviem “atkritumu” pārdošanas stāstiem.
Kāds rakstīja: “Esmu pārdevusi daudz tukšu smaržu flakonu un kastīšu. Neticami, ko cilvēki ir gatavi pirkt, vai ne!?”
Vēl kāds priecājās, ka viņam izdodas veiksmīgi pārdod papīra maisiņus ar zīmola nosaukumiem virsū.