
Otrreiz, visticamāk, neapmeklētu! Rīgā atklāts “Shein Club” veikals – ko par to saka sociālo mediju lietotāji? 0
Sestdien, 14. jūnijā, Rīgā durvis vēra jauns veikals – “Shein Club”. Par to, kāds ir veikala apģērbu piedāvājums, to cenas un kvalitāte, spriež sociālā medija “TikTok” lietotāji.
Video @agnesehere pauž, ka ap pulksten 10 veikala apmeklētāji, kas uz ietves bija izveidojuši rindu, tika laisti veikalā. “Mēs [rindā] pastāvējām varbūt tikai kādas dažas minūtes, līdz tikām iekšā,” saka video autore.
Apģērbu klāsts ir ļoti plašs un krāšņs, bet, kā norāda @agnesehere, drēbes pārsvarā ir lielos izmēros – sākot no L, XL. Apģērbu kvalitāte ir dažāda – ir gan labākas, gan sliktākas kvalitātes drēbes.
Bet kā ar cenām? @agnesehere savā video komentārā raksta: “Nu, video nedaudz centos [cenu] parādīt. Aptuveni 8–12 eiro par vienu. Bija arī lētāks. Kaut kādām vakarkleitām – ap 20–32 [eiro]. Es nopirku 4 lietas par 27 eiro – diapazonā no 5,70 līdz 9,90.”
Savukārt @mariiaaverde savā video pauž, ka veikala atklāšanā valdīja svētku noskaņa. Tomēr viņa norāda, ka veikalā apģērbs nebija sašķirots pēc izmēriem, bet gan pēc fasoniem un krāsām. Viņa saka, ka “tas nedaudz atgādina humpalas”. Viņa turpina, sakot, ka, lai atrastu kaut ko savā izmērā, nācās izstaigāt visu veikalu. Video nobeigumā viņa pauž, ka, visticamāk, uz šo veikalu vēlreiz iepirkties nedosies.
Arī @kristahera video, citējot savu vīru, saka, ka sajūta “Shein Club” veikalā bijusi nedaudz kā humpalās. “Nebija manekeni, drēbes it kā bija sašķirotas pa tipiem, bet izmēri nebija sašķiroti. Līdz ar to pie S stāvēja arī XL un 5XL, un M, un L… Man bija ļoti grūti orientēties,” saka video autore. Arī viņa atklāj, ka, visticamāk, šo veikalu otrreiz neapmeklētu – ja vien nebūtu nepieciešams kas specifisks.
Vai tu plāno apmeklēt jauno veikalu?