Iedzīvotāji ir neapmierināti: Patērētāju tiesību centrā bieži vēršoties ar sūdzībām par depozītu sistēmu 0

Iedzīvotāju masveida neapmierinātību ar jaunās depozītu sistēmas ieviešanas gaitu Latvijā TV24 raidījumā “Dienas personība ar Veltu Puriņu” apstiprina un izvērstu komentāru sniedz Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore, kura gan uzsvēra, ka neesot uzraugošā institūcija šai sistēmai.

Reklāma
Reklāma
Jau pirmajās sekundēs? Šīs 11 lietas vīrieši pamana sievietēs ātrāk, nekā tu domā
Ārsts nosūtīja mājās ar ausu infekciju – pēc stundas trīs bērnu mamma saļima un nomira. Šo traģēdiju varēja novērst… 77
“Darīšu visu…” Linda Abu Meri apņēmīgi sāk jaunu lappusi savā dzīvē 43
Lasīt citas ziņas

Izrādās, ka cilvēki ir neizpratnē par atšķirīgiem iepakojumu veidu marķējumiem, kas esot līdzīgs Igaunijas marķējumam un var neviļus maldināt.

Liela problēma esot iepakojuma pieņemšanas automātu atteikumi saburzītai, iebuktētai tarai un tādai, kam nogājusi etiķete, kā arī dīkstāves, jo laikus nav veikta iztukšošana.
CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat mazumtirgotāji nav norīkojuši konsultantus, kas cilvēkiem ar līdzi atnesto taru varētu operatīvi palīdzēt, tātad apkalpošanas jautājumi ir kritiski, papildina B. Vītoliņa.

Par laimi, PTAC šīs sūdzības pāradresē uz atbildīgo instanci, kas pārzina Depozītu sistēmu Latvijā, kā arī informējuši atbildīgo Ekonomikas ministriju.

SAISTĪTIE RAKSTI