“Indoor Group” valdes priekšsēdētājs Karijs Forstens.
“Indoor Group” valdes priekšsēdētājs Karijs Forstens.
Publicitātes foto

Pēc 10 gadu pārtraukuma Latvijā atgriežas “Asko” un “Sotka” 0

Viens no Somijā un Igaunijā lielākajiem mēbeļu mazumtirdzniecības tīkliem “Indoor Group”, kas pārstāv “Asko” un “Sotka” zīmolus, pēc vairāk nekā 10 gadiem atjauno savu darbību Latvijā, portālam “LA.lv” pastāstīja “Indoor Group” valdes priekšsēdētājs Karijs Forstens, kas atbild par komercdarbību Baltijas valstīs.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Lasīt citas ziņas
Viņš atklāj, ka šī gada laikā plānots atvērt mēbeļu veikalus “Asko” un “Sotka” internetā.

“Līdz 2010. gadam Latvijā mums bija vairāki veikali, turklāt pēc saņemtajām atsauksmēm un veiktās analīzes datiem Latvijā joprojām ir pieprasījums pēc “Asko” un “Sotka” produkcijas. Atverot interneta veikalus, mēs izpētīsim arī citas pārdošanas iespējas, īpaši Rīgas reģionā,“ atzīmē K. Forstens.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Igaunijā savus pirmos internetveikalus mēs atvērām jau 2011. gadā. Atbilstoši to darbības rezultātiem veicām virkni izmaiņu, un šī gada laikā atvērsim augstākā līmeņa internetveikalus arī Latvijā. Pārdošana internetā aug straujāk nekā tradicionālajos tīklos, un mēs gribam arī turpmāk būt šīs izaugsmes priekšgalā,” atzīst par “Indoor Group” tiešsaistes pārdošanu atbildīgā Kaja Temmo.

Somijā dibinātā kompānija “Asko” pērn nosvinēja savas darbības gadsimtu. Savukārt uzņēmumam “Sotka” šogad aprit 60 gadi. Igaunijā “Indoor Group” darbojas jau 23 gadus.

Kompānijām “Asko” un “Sotka” Igaunijā ir desmit veikali, turklāt katram no tīkliem ir savs internetveikals.

“Asko” papildina “Sotka” sortimentu, piedāvājot prasīgiem klientiem plašu klāstu ar dažādiem interjera risinājumiem.

“Asko” piedāvā pastāvīgo klientu programmu un interjeru dizaina pakalpojumu. Savukārt “Sotka” fokusējas uz ātru un ērtu iepirkšanos, kā arī uz optimālu cenas un kvalitātes attiecību.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.