Foto no rimi.lv

“Rimi”: Gada pirmajās nedēļās krasi audzis pieprasījums pēc svaigiem zaļumiem un augļiem 0

Šā gada pirmajā nedēļā, salīdzinot ar pagājušā gada sākumu, ievērojami audzis pieprasījums pēc svaigiem zaļumiem un augļiem, liecina mazumtirgotāja “Rimi Latvia” dati.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
TESTS. Atbildi uz 10 jautājumiem un uzzini, kādu vērtējumu tu iegūtu šajā latviešu valodas testā!
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba”
Lasīt citas ziņas

Salīdzinot ar 2018. gada janvāra sākumu, “Rimi” veikalos šā gada pirmajās dienās pētersīļu pārdošanas apjoms pieaudzis par 30%, bet diļļu – par ceturtdaļu. Arī brokoļi, kas tradicionāli tiek iekļauti veselīga uztura ēdienkartē, gada pirmajā nedēļā pirkti par trešdaļu vairāk nekā pērn.

Tāpat iedzīvotāji gada pirmajā nedēļā vairāk centušies uzturā iekļaut arī zaļos lociņus svaigās salātu lapas, kuru pārdošanas apjomi, salīdzinot ar šo laika periodu 2018. gadā, pieauguši gandrīz par piektdaļu. Kāpums par 6 % vērojams arī citu zaļumu sortimentā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ievērojams pārdošanas apjomu kāpums novērots arī augļiem. Āboli pārdoti divas reizes vairāk nekā pērn, bumbieri par trešdaļu vairāk, savukārt melones iedzīvotāji gada pirmajā nedēļā iegādājušies par 43% vairāk. Pieaugums redzams arī eksotisko augļu grupā – tie ēdienkartē iekļauti par 11% biežāk.

Par iedzīvotāju vēlmi ēst veselīgu, svaigu un kvalitatīvu pārtiku liecina arī “Rimi” un pētījumu kompānijas SKDS veiktais ēšanas ieradumu pētījums “Kā ēd Latvijā?” – dažādu zaļumu, augļu un dārzeņu iekļaušana uzturā ir kļuvusi par ieradumu jau ceturtdaļai sabiedrības. Turklāt 72% iedzīvotāju īpaši novērtē Latvijā audzētus vai ražotus produktus.

Kā informē uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Dace Preisa, produktu klāsts tiek pastāvīgi papildināts, šobrīd tajā ir gan svaigi augļi, dārzeņi un zaļumi, gan arī citi produkti, kuros ir mazāk sāls un cukura, mazāk tauku, kas satur vairāk šķiedrvielu nekā līdzīgi produkti konkrētajā grupā un ir bez mākslīgiem aromatizētājiem un ģenētiski modificētām sastāvdaļām.

“Mūsu pircēji aizvien vairāk domā par dzīves kvalitātes uzlabošanu. Tā ir iepriecinoša tendence, jo redzam, ka tā nav tikai Jaunā gada apņemšanās, bet vērtību maiņa. Arvien populārāki kļūst produkti, kas iekļauti programmas “Labākai dzīvei” sortimentā. Augļi un dārzeņi ir tikai daļa no tiem. Tie ir arī produkti, kuros ir mazāk sāls un cukura, mazāk tauku, kas satur vairāk šķiedrvielu nekā līdzīgi produkti konkrētajā grupā un ir bez mākslīgiem aromatizētājiem un ģenētiski modificētām sastāvdaļām,” atzina uzņēmuma pārstāve.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.