“SEB bankas” mobilo lietotni varēs izmantot arī biznesa klienti.
“SEB bankas” mobilo lietotni varēs izmantot arī biznesa klienti.
Publicitātes foto

“SEB banka” laiž klajā jaunāko mobilās lietotnes versiju 0

Lielākā daļa “SEB bankas” biznesa klientu internetbankai pieslēdzas, izmantojot viedtālruņu lietotni “Smart-ID”. Lai uzņēmumu internetbankas lietošana kļūtu vēl ērtāka, “SEB bankas” mobilās lietotnes viedtālruņiem jaunāko versiju tagad var lietot arī uzņēmumu pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Jaunā “SEB bankas” mobilās lietotnes versija jau ir pieejama “App Store” un “Google Play” lietotņu veikalos. Uzņēmumu pārstāvji var to izmantot, lai aplūkotu sava uzņēmuma kontu atlikumus, izveidotu un apstiprinātu maksājumus, kā arī pārlūkotu darījumu vēsturi.

Drīzumā lietotnē pieejamo pakalpojumu klāsts tiks paplašināts ar jaunām funkcijām.

CITI ŠOBRĪD LASA

“SEB bankas” valdes loceklis Arnis Škapars norāda, ka jaunās funkcijas ir izveidotas, ieklausoties klientu atsauksmēs un priekšlikumos par to, kā “SEB bankas” pakalpojumus uzlabot un padarīt ērtākus.

“Mobilā lietotne uzņēmējiem ir vienkārši lietojama, un tajā atrodami ikdienā visbiežāk nepieciešamie bankas pakalpojumi,” uzsver Škapars.

Ja uzņēmuma pārstāvis jau lieto “SEB bankas” mobilo lietotni, pēc lietotnes jaunās versijas uzstādīšanas būs iespējams pārslēgties starp savu privāto internetbanku un internetbanku uzņēmumiem.

SEB bankas mobilo lietotni var lietot “Android” un “iOS” viedtālruņu īpašnieki. Drošības nolūkos pēc lietotnes uzstādīšanas lietotājam ir jāizveido četru ciparu PIN kods – to būs jāievada katru reizi, uzsākot izmantot lietotni.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.