Foto – LETA

Sola vilcienu “biļešu tirdzniecības revolūciju” 0

“Pasažieru vilciens” šogad gatavojas biļešu tirdzniecības revolūcijai, kam paredzēts nepilns miljons eiro un kas ļaus biļetes iegādāties arī internetā un mobilajā lietotnē, norāda uzņēmuma valdes priekšsēdis Andris Lubāns.

Reklāma
Reklāma
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis”
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 86
Lasīt citas ziņas

Kā skaidro Lubāns, pasažierim ir jāpiedāvā dažādas iespējas iegādāties biļetes – pirkt tās gan internetā, gan mobilā telefona lietotnē, gan biļešu pārdošanas automātos. Taču tad braukšanas maksas aprēķināšanas sistēmai jābūt vienkāršai, un tā tiks ieviesta, izmantojot zonu principu.

Patlaban uzņēmums strādājot pie pasažieru pārvadājumu analīzes – attālumiem, kas tiek nobraukti; pieturvietām, kur veidojas pasažieru plūsmas. Rezultātā elektrificētajā zonā pasažieriem plānots izveidot sešas līdz septiņas zonas. Arī Aizkraukles virzienā varētu būt sešas septiņas zonas. Jūrmalas un Jelgavas virzienos varētu izveidot četras piecas zonas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Risinājums tikšot piedāvāts Autotransporta direkcijai, kas to izvērtēs un skatīsies, kā tas ietekmēs ieņēmumus. “Ja ar direkciju vienojamies, tad grozīsim pakalpojumu līgumu un ieviesīsim jauno sistēmu. Uz direkciju plānojam doties šā gada pirmajā ceturksnī – pāris mēnešos vajadzētu tikt galā ar to, kā tas galu galā izskatīsies. Gada vidū vai otrā pusgada sākumā ceram, ka varēsim iedzīvināt zonu principu,” skaidro Lubāns.

Ieviešot zonu principu, cenu ziņā izmaiņas varētu attiekties arī uz Rīgu. Ja tagad izmanto vilcienu, lai Rīgas centrā iebrauktu no vienas puses, un dodas tālāk ar otru vilcienu, jāiegādājas divas biļetes. Zonu gadījumā varētu būt, ka izmaksas būšot mazākas – nevis 1,40 eiro, kā tas ir tagad. “Ja pasažieris pārvietojas no pēdējās pieturas trešajā zonā uz pirmo pieturu ceturtajā zonā, tad viņam nevajadzētu maksāt tikpat daudz kā tam, kas pārvietojas pilnu divu zonu garumā. Tas nav nekas jauns, jo daudzās pasaules valstīs piepilsētās darbojas šāda zonu sistēma. Jāpaņem tas labākais, lai jaunā sistēma varētu būt vienkāršāka un saprotamāka gan pasažieriem, gan ērtāka un lētāka mums kā pārvadātājam,” uzsver uzņēmuma vadītājs.

Tāpat uzņēmuma vadītājs sola, ka biļetes internetā varēs pirkt jau otrajā pusgadā. Šā gada investīciju programmā uzņēmums ir plānojis iegādāties jaunus kases aparātus, arī mobilos kases aparātus – apmēram 100, izveidot jaunas kasieru darba vietas ar biļešu printeriem, kā arī sagatavot programmu nodrošinājumu, kas nepieciešams biļešu tirdzniecībai lietotnē un internetā. Kopumā šai biļešu tirdzniecības revolūcijai paredzēts nepilns miljons eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.