“Spilva” ražotnē.
“Spilva” ražotnē.
Foto no LA arhīva

Trīs gadu laikā “Spilve” dresingu kategorijas attīstībā investēti 840 000 eiro 0

“Orkla Latvija” ražotnē Spilvē 2018. gadā saražoja 2919 tonnas dresingu jeb salātu mērču, kas ir par 22% vairāk nekā 2017. gadā, kad šo produktu ražošanas apjoms bija 2393 tonnas.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Lasīt citas ziņas
Pieaudzis arī dresingu eksports uz Somiju, Igauniju, Lietuvu, Dāniju un citām valstīm, kopumā ārvalstu tirgiem piegādājot 2445 tonnas salātu mērču.

No kopējā saražoto dresingu apjoma lielākā daļa jeb 83% tiek eksportēti galvenokārt kā zīmolu “Spilva” un “Felix” produkti. Nozīmīgas šī produkta eksporta valstis ir arī Krievija un Ukraina.

CITI ŠOBRĪD LASA
Šobrīd uzņēmums strādā pie dresingu klāsta un piedāvājuma attīstīšanas esošajos eksporta tirgos.

Salātu mērces jeb dresingi ir viena no nozīmīgākajām “Orkla Latvija” produktu kategorijām, 2018. gadā kopumā veidojot 19% no Babītes novada Spilvē saražotās produkcijas apjoma.

Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša norāda, ka trīs gadu laikā uzņēmuma ražotnē Babītes novada Spilvē ir veiktas būtiskas investīcijas, kas saistītas ar dresingu kategorijas attīstību.

Ieguldījumi veikti, lai uzsāktu dresingu un arī majonēzes ražošanu jauna dizaina un formas plastmasas pudelēs, kā arī – lai radītu iespēju uz ražošanas līnijas fasēt dresingus gan stikla, gan plastmasas pudelēs.

Tāpat arī līdzekļi tika novirzīti “Street Food” mērču ražošanas uzsākšanai ērti lietojamās stāvpakās. Kopumā trīs gadu laikā dresingu kategorijas attīstībā ir investēti vairāk nekā 840 000 eiro, atzīmē L. Mikša.

“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2017. gadā bija 112,6 miljoni eiro.

“Orkla Foods Latvija” ir viens no modernākajiem un lielākajiem ēdienu un ēdiena piedevu ražotājiem Latvijā un Baltijas valstīs.

Jau vairāk nekā 25 gadus Latvijā un arī tās kaimiņvalstīs ir pazīstami un iecienīti uzņēmuma zīmoli un produkti, kas pieejami tādās kategorijās kā tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, garšvielas, sulas un nektāri, dzeramais ūdens un kvasa dzēriens, smūtiji.

“Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas un vērtības, kā arī modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.