Cik daudz līdzekļu jāiegulda, lai mākslinieks varētu startēt pasaules tirgos? 9

TV24 raidījumā “Preses klubs” Rūdolfs Budze, “Universal Music Latvia” pārstāvis, mūzikas producents, dīdžejs norāda, ka, viņam ar nozares kolēģiem ir karstas diskusijas par to, ka vislabākie un augstvērtīgākie produkti un māksla top tikai nežēlīgas konkurences apstākļos un ka mums vajag brīvo tirgu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Zemi pārklās rūgta rasa…” Mākslīgā intelekta “Nostradama” pareģojumi tuvākajiem 50 gadiem uzdzen šermuļus
Tramps pēc sarunas ar Putinu nāk klajā ar sliktu ziņu Ukrainai un visai pasaulei
Vai tiešām tas jādara, ja rindā stāv 10 citi? Sieviete dalās ar nepatīkamu pieredzi publiskajā automazgātuvē 3
Lasīt citas ziņas

Baudze piekrīt, ka ideālajā pasaulē brīvais tirgus absolūti strādātu, bet ir jāatceras, ka mēs esam maza valsts, mums visā pasaulē ir tikai 2 miljonu ausu pāru.

Starptautiskā mūzikas ierakstu producentu federācija (IFPI), ir veikuši pētījumu, cik naudas ir nepieciešams ieguldīt mārketingā un mākslinieku attīstībā, la varētu startēt lielos tirgos – Lielbritānijā un ASV, mazākais skaitlis ir 500 000, lielāks 2 miljoni eiro. Tas ir, lai mēs paņemtu vienu jaunu mākslinieku vai grupu no Latvijas un gribam, lai viņš skan Anglijas un Amerikas Topos. Tā summa šobrīd Latvijas mūzikas tirgum ir utopija un tā ir arī atbilde, kāpēc no Latvijas neviens nav baigi izsities, jo vienkārši nav tādas naudas, norāda Budze.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.