Foto: Ekrānuzņēmums no “X”/@ugisu

“Vagona iekšējā temperatūra 30,5 °C!” Kā rīkoties, ja brauciens vilcienā pārvēršas teju pirts apmeklējumā? 64

Tie, kas ikdienā pārvietojas ar vilcienu, iespējams, jau zina, ka brauciens karstā dienā var izvērsties īstā pārbaudījumā. Arī kāds sociālo tīklu lietotājs bijis nepatīkami pārsteigts, maršrutā Rīga-Sigulda pamanot, ka vagona iekšējā temperatūra ir +30,5 grādi.

Reklāma
Reklāma
Ķīnieši ir sašutuši, jo Putina sabiedrotais sola “pakļaut” Krievijas kaimiņus
Kokteilis
Neticami, bet tava auto marka atklāj par tevi vairāk, nekā spēj iedomāties 64
Bārmeņi atklāj, kurus dzērienus nekad nevajadzētu pasūtīt “pīķa stundās”
Lasīt citas ziņas

Viņš tērzēšanas platformā “X” raksta: “Vagona iekšējā temperatūra 30,5 °C. Kur ir kondicionieris? Kas jādara, lai iekšējā temperatūra būtu 20-22 grādu robežās? Vai nepietiek ar Škodas Vagonkas soda naudām, ko, šķiet, arvien diendienā uzrēķina par vēl nepieejamajiem vagoniem?”

CITI ŠOBRĪD LASA

Uz ierakstu reaģējis “ViVi”, norādot, ka ar šādām problēmām mēdz saskarties tie, kuri brauc dīzeļvilcienos, nevis jaunajos elektrovilcienos: “Šajā maršrutā kursē dīzeļvilcieni, nevis jaunie elektrovilcieni. Situācijās, ja vilciena salonā ir paaugstināta gaisa temperatūra un nav pieejams kondicionieris, pasažieri aicināti vērsties pie konduktora un lūgt atvērt vilciena logus, ja pret to neiebilst citi pasažieri.

Taču šī problēma, kā noprotams pēc komentāriem, cilvēkiem nav sveša, taču netrūkst arī ironisku komentāru.

Kāda sieviete dalās ar pozitīvu pieredzi.

Vēl kāds norāda, ka privātajā automašīnā ar šādu problēmu nesaskaras un uzsver, ka tas ir iemesls, kāpēc neizmanto sabiedrisko transportu.

LA.LV Aptauja

Vai esi saskāries ar līdzīgu problēmu, braucot vilcienā?

  • Jā, tas ir neizbēgami
  • Nē, man patīk karstums
  • Jaunajos elektrovilcienos tādu problēmu nav
  • Nepārvietojos ar vilcienu

Dīzeļvilcienu jaunais krāsojums
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.