Foto: Val Thoermer/SHUTTERSTOCK

Vai pret darbinieku, kurš sūdzējies, pēc tam nav sankcijas no darba devēja? 42

Vai pret darbinieku, kurš sūdzējies, pēc tam nav sankcijas no darba devēja? TV24 raidījumā “Uz līnijas” stāsta Valsts darba inspekcijas (VDI) direktors Renārs Lūsis.

Reklāma
Reklāma

“Es teiktu, ka gluži pretēji,” viņš atzīst.

Kokteilis
Lūdzu, lūdzu, kaut es būtu viens no viņiem: cilvēki, kas dzimuši šajos trijos datumos, tiek uzskatīti par visgudrākajiem pasaulē
Letāla avārija pie Strenčiem: pa šosejas malu izsvaidītas darba mantas – ķivere, slota, lāpsta un mērinstrumenti
Rezultāti ir pārsteidzoši: vācu eksperti nosaukuši auto, kuri nav varējuši izturēt 100 000 kilometru nobraukuma testu
Lasīt citas ziņas

Lūsis pastāsta, ka ir vairāki labi piemēri, kur uzņēmums ir izveidojis tādu kā ziņošanas kultūru. Uzņēmuma mērķis ir panākt, ka tieši no darbiniekiem nāk ieteikumi un problēmu signāli.

“Tas ir labas piemērs un paraugs, kā tam būtu jābūt,” viņš uzsver.

CITI ŠOBRĪD LASA

VDI vadītājs skaidro: ja darbinieks vērš uzmanību uz nedrošu darba vidi un vadītājs reaģē ar sankcijām, tas ir pretlikumīgi.

“Tas viennozīmīgi ir pret likumu, jo pret darbinieku, kurš uzrunā darba devēju, un norāda uz kaut kādiem atbilstošiem likuma pārkāpumiem nedrīkst tikt vērstas negatīvas sekas.”

Lūsis gan atzīst, ka VDI nav saņēmusi šādas sūdzības.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.