”Swedbank” bankomāts.
”Swedbank” bankomāts.
Foto-LETA

Daļa “Swedbank” klientu otrdien saņēmuši dubultā ieskaitītas naudas summas 2

Otrdien daļai bankas klientu tehnisku iemeslu dēļ tika veikti dubulti naudas pārskaitījumi, apstiprināja “Swedbank” bankas pārstāve Kristīne Jakubovska.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā 189
Lasīt citas ziņas

Aģentūras LETA sākotnēji vērsās Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA), jo izskanēja informācija par kļūdām izmaksāto pabalstu apmēros. Tomēr VSAA pārstāvji skaidroja, ka tas noticis “Swedbank” kļūmes dēļ.

Jakubovska skaidroja, ka šobrīd situācija ir apzināta un bankas speciālisti strādā pie nepareizi ieskaitīto summu nogrāmatošanas. Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka šādā veidā, piemēram, vairākas iedzīvotājas dubultā saņēmušas māmiņu pabalstus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Klienti var nesatraukties, jo banka jau ir apzinājusi situāciju un maksājumu nogrāmatošana tiek organizēta automātiski. Tas nozīmē, ka klientiem pašiem nav jāpārskaita nepareizi ieskaitītā nauda,” skaidroja Jakubovska, norādot, ka kļūdaini veikto maksājumu skaits nav liels.

Banka atvainojas klientiem par iespējamām neērtībām.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.