Publicitātes foto

Daugavpils teātra izrāde gūst panākumus starptautiskā festivālā 0

Septembrī Daugavpils teātra trupa ar izrādi “Kazanova. Henrieta. Venēcija.” pirmo reizi devās uz starptautisku teātra festivālu “Белая Вежа” (“Belaya Vezha”) Brestā, kur arī guva panākumus, LA.lv uzzināja teātrī.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Šogad festivāla programmā bija iekļautas 28 izrādes no 25 teātriem. Festivāla noslēgumā 16. septembrī tika paziņoti festivāla laureāti, starp kuriem izcelta arī Daugavpils teātra horeogrāfe Irina Saveļjeva, kas saņēma balvu “Labākais horeogrāfs” par darbu izrādē “Kazanova. Henrieta. Venēcija.”

Izrāde festivāla skatītājiem patika, par ko liecināja gan stāvaplausi, gan arī kritiķu atzinumi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Nataša Parmona pasākuma recenzijā raksta: “Publika ilgi pēc izrādes nelaida prom māksliniekus ar vētrainiem stāvaplausiem. Tik ļoti tā bija “Kazanovas” apburta. Teātris nepārprotami zina, kā iekarot publikas sirdi…” Savukārt cita skatītāja savā Instagramā (linaria33) atzīstas: “Visa zāle skatījās izrādi vienā elpas vilcienā. Un noslēgumā piecēlās un 15 minūtes aplaudēja. Godīgi sakot, tas ir labākais, ko es jebkad būtu redzējusi “Belaya Vezha” festivālā.”

Izrādes “Kazanova. Henrieta. Venēcija.” idejas autore un horeogrāfe Irina Saveļjeva atzīmē, ka balkrievu skatītāji ir ļoti atklāti, un vienmēr ir patiess prieks par silto uzņemšanu: “Es nekad neveidoju izrādi noteiktam skatītājam, es veidoju izrādi, balstoties uz savām izjūtām. Tāpēc ir patīkami, ka esmu saprotama arī ārzemju skatītājiem.”

Uz jautājumu, ar ko Irina Saveļjeva visvairāk lepojas pēc dalības festivālā, viņa atbild: “Es lepojos, ka šī izrāde aug un attīstās, un katru reizi ir atšķirīga, bet mans lielākais lepnums ir nemainīgs – mans kolektīvs.”

Daugavpils teātra dejotāju trupa Irinas Saveļjevas vadībā pastāv kopš 2013. gada un kopš tā laika gandrīz nav mainījusi tās sastāvu. Savukārt “Kazanova. Henrieta. Venēcija” bija pirmā Daugavpils teātra izrāde dejas un plastikas valodā un lika drošu pamatu vairākiem turpmāk sekojošiem deju iestudējumiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.