Ekonomika
Bizness

FOTO: Latvijas tirgū šopavasar ienāks Vācijas veikalu tīkls “Van Graaf”0


Multizīmolu modes mazumtirgotājs “VAN GRAAF” ienāk Latvijas tirgū.
Multizīmolu modes mazumtirgotājs “VAN GRAAF” ienāk Latvijas tirgū.
Publicitātes foto

Vācijas veikalu tīkls “Van Graaf” paziņo, ka šopavasar atvērs veikalu Rīgā. Tas atradīsies jaunajā daudzfunkcionālajā iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”.

Uzņēmums piedāvās sieviešu un vīriešu apģērbu, apavu un aksesuāru labāko sortimentu gandrīz 2500 m2, vienuviet apvienojot vairāk nekā 200 starptautiskus modes zīmolus.

Jaunais “Van Graaf” veikals Rīgā iepriecinās modes mīļotājus ar vadošajiem modes zīmoliem un to starptautiskām kolekcijām. Būs pieejami tādi zīmoli kā Armani, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Guess, Adidas un citi.

Sākot no augstas kvalitātes zīmoliem, dizaineru kolekcijām, līdz pat apģērbiem jauniešiem, “Van Graaf” piedāvās klasiskus, aktuālus un modernus apģērbu modeļus zemu līdz vidēju cenu kategorijā, koncentrējoties uz ikdienas un lietišķā stila apģērbiem.

“Van Graaf” veikala vadītāja Agnese Masaļska norāda, ka uzņēmumam svarīgākais ir cilvēki.

“Mēs nepārtraukti strādājam, lai pilnībā izprastu pircēju vajadzības, piedāvātu atbilstošus modes risinājumus un sniegtu atbalstu individuālā stila izveidē. Mūsu zīmoli aptver daudzveidīgu cenu kategoriju – no zemām līdz premium”

“Tāpēc “Van Graaf” būs daudzu pircēju pirmā izvēle, meklējot ekskluzīvus zīmolu piedāvājumus, kuru vidū ikviens atradīs sev piemērotāko. Ar prieku gaidīsim ikvienu pircēju, jo pavasaris ir labākais laiks, kad ieviest pārmaiņas savā garderobē un izmēģināt kādu jaunu apģērbu stilu,” atzīmē A. Masaļska.

“”Van Graaf” ir patiesi gandarīti piedāvāt dizaineru apģērbus skaistās galvaspilsētas Rīgas iedzīvotājiem un viesiem, kuri interesējas par jaunākajām modes tendencēm. No visām Baltijas valstīm par savu jauno mājvietu un uzņēmuma attīstības platformu izvēlējāmies tieši Rīgu,” piebilst “Van Graaf” mārketinga vadītāja Anna K. Voglstātere.

Veikals atradīsies t/c “Akropole” pirmajā stāvā pie “A” ieejas, nodrošinot relaksētu atmosfēru un aizraujošu iepirkšanās vidi. Par pircēju labsajūtu ikdienā rūpēsies kāds no trīsdesmit diviem motivētiem darbiniekiem, piemeklējot labākos apģērbu un stila risinājumus un sniedzot ieteikumus.

Dažu gadu laikā “Van Graaf” ir izdevies veiksmīgi pierādīt sevi un nostiprināties Eiropas nozīmīgākajās galvaspilsētās kā spēcīgai un vērā ņemamai vīriešu un sieviešu modes veikalu ķēdei.

“Van Graaf” nozīmē augstu kvalitāti, pirmklasīgu apkalpošanu, plašu zīmolu un stilu daudzveidību.

Pirmais “Van Graaf” veikals tika atvērts 2001. gadā. Uzņēmums tagad lepojas ar 17 modes veikaliem Austrijā, Polijā, Čehijā, Ungārijā, Latvijā un Šveicē.

Pieejams arī strauji augošs tiešsaistes veikals Polijā VANGRAAF.COM, kas piedāvā modes un dzīvesstila pakalpojumus tiešsaistē 24 stundas diennaktī.

“Akropole” būs jaunākais iepirkšanās un izklaides centrs Rīgā. Ēkas kopējā platība būs apmēram 98 000 m2, no kuriem apmēram 9000 m2 tiks atvēlēti augstas klases birojiem.

Saistītie raksti

Centra “Akropole” apmeklētājiem būs pieejamas plašas izklaides iespējas, tai skaitā moderns kinoteātris un sporta zāle, slidotava, īpaša izklaides zona un plaša, daudzveidīga restorānu izvēle.

Turklāt šis būs pirmais tirdzniecības centrs Latvijā, kas celts saskaņā ar BREEAM – pasaules vadošo ilgtspējības vērtēšanas sistēmu.

LA.lv