Foto – LETA

Latvija apceļojama ne tikai vasarā 0

Nolūkā popularizēt Latvijas iekšzemes tūrismu tā sauktajā nesezonas laikā Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sākusi kampaņu “Atklāj Latviju no jauna”. Tās pamatā ir 20 lakoniski video iedvesmas stāsti, kurus demonstrēs LTV.

Reklāma
Reklāma

 

Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

TAVA direktors Armands Slokenbergs paskaidroja, ka 40 tūkstošus latu izmaksājušās kampaņas ideja ir palīdzēt Latvijas tūrisma industrijai rudens, ziemas un pavasara sezonā, kad tūristu kustība, īpaši ārpus pilsētām, salīdzinājumā ar vasaru strauji samazinās. Tas ir veids, kā atbalstīt savus uzņēmējus, jo Ārrīgā netrūkst ko darīt arī tumšajos gadalaikos – ir muzeji, pilis, muižas, krodziņi, radošās darbnīcas, pirtis, notiek kultūras pasākumi. “Mēs daudz pūļu veltām, lai pārliecinātu citu valstu iedzīvotājus apmeklēt Latviju un tērēt vairāk, bet arī paši nereti aizmirstam, ka Latvija slēpj pārsteidzošas un skaistas vietas. Būtu tikai prātīgi saglabāt daļu naudas pašu zemē. Tā ir bezzaudējumu stratēģija,” iepazīstinot ar kampaņu, sacīja ekonomikas ministrs Daniels Pavļuts.

Piecdesmit sekunžu videosižetos par labas gribas vēstnešiem, kas aicina apmeklēt noteiktus Latvijas reģionus un vietas, uzstājas kā ārvalstnieki, kas iesakņojušies Latvijā un iemīlējuši mūsu zemes skaistumu, tā latvieši, kas krietnāku laiku padzīvojuši ārzemēs, taču nolēmuši atgriezties.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vēstnešu vidū ir Vecpiebalgu iemīlējušais spānis Havjers Fernandess, rīdziniekiem labi pazīstamais franču maiznīcu tīkla īpašnieks Bernārs Laranjē, liepājnieku iecienītais Luijs Fonteins, kā arī kafejnīcu “Viesistaba” īpašniece siguldiete Agate Lūse, “Stock Pot” īpašniece jūrmalniece Linda Džonsone, ukraiņu biedrības vadītājs Daugavpilī Vasilijs Lukaščuks un citi.

Slokenbergs neslēpa, ka kampaņā nozīmīgu vietu aizņem kulinārais tūrisms, jo kulinārija noteikti ir viens no vēlā rudens tūrisma produktiem. Projektā piedalās arī vietne “draugiem.lv”, kurā kampaņas dalībnieki varēs kopīgi krāt apceļoto kilometru miljonu. TAVA vietnē, ar īpašas aplikācijas palīdzību ievietojot informāciju par apceļojamajām vietām, automātiski tiks noteikts un sasummēts veiktais kilometru skaits. Varēs pievienot arī foto. Par foto varēs balsot, un uzvarētājs saņems balvu – pašam un pieciem viņa draugiem pilnībā apmaksātu atpūtu kādā no Latvijas muižām. Vēl četri dalībnieki saņems pārsteiguma balvu – maltīti kādā Latvijas restorānā.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.