Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: LETA

“Latvijas Dzelzceļš” modernizēs 14 lokomotīves 0

AS “Latvijas Dzelzceļš” (LDz) nolēmis modernizēt 14 savu laiku nokalpojušas lokomotīves, jo šādi atjaunot ritošo sastāvu varot divreiz lētāk, nekā iegādājoties jaunas, informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Investīciju apmēri netiek atklāti, taču, ņemot vērā, ka jauna lokomotīve varētu maksāt zem trim miljoniem eiro, var lēst ka katras lokomotīves modernizēšana maksās ap 1,5 miljoniem eiro.

Uzņēmuma skaidro, ka šis variants ļaus saimnieciski atbildīgi atjaunot sastāvu. Lokomotīves tikšot pilnībā pārbūvētas tieši LDz vajadzībām. Līdzīgi esot atjaunotas arī manevru lokomotīves. Šo darbu veikusi Čehijas kompānija “CZ Loko”, un sadarbība tikšot turpināta. Modernizācijas darbi notikšot tepat Latvijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

14 lokomotīvju atjaunošana plānota līdz 2018.gadam. Kopumā LDz saimniecībā esot ap 500 lokomotīvēm. Kā uzsver uzņēmumā, neatkarīgi no tā, kad un kuri dzelzceļa posmi tiks elektrificēti, šīs 14 dīzeļlokomotīves uzņēmumā būs nepieciešamas.

Koncerns “Latvijas Dzelzceļš” sastāv no mātesuzņēmuma valsts AS “Latvijas Dzelzceļš” un piecām meitassabiedrībām – AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA “LDz Cargo”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA “LDz Infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA “LDz Ritošā sastāva serviss”, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA “LDz Apsardze”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.