Mobilā versija
+7.7°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
30. jūnijs, 2014
Drukāt

Latvijas Pasts atklājis jaunas koncepcijas nodaļu; līdz gada beigām sola modernizēt vēl desmit (2)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Latvijas Pasts (LP) ir atvēris pirmo modernas funkcionālās un dizaina koncepcijas pasta nodaļu, kas nodrošina ērtāku pakalpojumu saņemšanu klientiem un uzlabotus darba apstākļus darbiniekiem, vēsta LP Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja Gundega Vārpa.

Jaunā nodaļa atvērta Rīgā, Valsts ieņēmumu dienesta tikko atklātajā kompleksā, un būs kopumā jau 43.pasta nodaļa galvaspilsētā, kā arī 621.pasta pakalpojumu sniegšanas vieta visas valsts mērogā. Kopumā šogad LP atbilstoši jaunajai koncepcijai plāno pārveidot desmit pasta nodaļas gan Rīgā, gan reģionos – jau jūlijā paredzēts atklāt modernizēto pasta nodaļu Rēzeknē.

LP izstrādātais modernas pasta nodaļas modelis balstās uz vairākiem klientu ērtības nodrošinošiem principiem: mūsdienīga vide, pārskatāms pakalpojumu un preču izvietojums, aktuālākajām apkalpošanas prasībām atbilstoša klientu plūsmas vadības sistēma un tieši konkrētajā pasta nodaļā pieprasīto preču pieejamība.

Tas nozīmē, ka atbilstoši klientu paradumu izpētes rezultātiem preču piedāvājums nodaļās atšķirsies – Rīgā un citu Latvijas lielāko pilsētu nodaļās tas pamatā ir un būs vērsts uz pasta pakalpojumu nodrošināšanu, savukārt lauku reģionu pasta nodaļās veidojas, ņemot vērā konkrētās teritorijas iedzīvotāju pieprasījumu, ko ietekmē arī sezonālas tendences.

Jaunajā Rīgas pasta nodaļā, kam piešķirts pasta indekss LV-1028, funkcionālais un dizaina risinājums atsevišķi izdala preces, kas tieši saistītas ar pasta pakalpojumu sniegšanu, piemēram, pastmarkas, pasta paku tara, vēstuļu kastītes u.ml., un preces, kuras pasta nodaļā pieejamas līdzīgi kā veikalā un tiešā veidā uz pasta pakalpojumiem neattiecas.

Klientu kustību jaunajā nodaļā regulē moderna Qminder sistēmas rindu mašīna, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā lejuplādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš. Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas divās Latvijas Pasta nodaļās – Rīgā, VID kompleksa jaunajā nodaļā, un Valmieras 4.pasta nodaļā, bet līdz gada beigām to plānots ieviest vēl sešās nodaļās, ilgtermiņā plānojot tās attīstību lielākajās pasta nodaļās visā valstī.

Talejas ielas jaunatklātajā pasta nodaļā ir nodrošināta arī piekļuve cilvēkiem ar kustību traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem.

Saskaņā ar mūsdienīgo pasta pakalpojumu sniegšanas koncepciju šogad plānots pārveidot kopumā desmit pasta nodaļas gan Rīgā, gan ārpus galvaspilsētas, un jau jūlijā tiks atklāta modernizētā pasta nodaļa Rēzeknē.

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. Pastā nekas nav mainijies kopš padomju laikiem: lēna apkalpošana, personāls tik īgns, ka paliek žēl skatīties. Ar lielu nepatiku eju uz pastu, tikai ja nav citas izejas. Varētu tur arī šo to iegādāties, bet jārēķinās vismaz ar pusstundu rindā. Ko dos apkalpošanas numuriņš, ja tempi paliks tie paši.

  2. Vai tiešām to MODERNĀS FUNKCIONĀLĀS un DIZAINA KONCEPCIJAS pasta nodaļu nav iespējams latviski pateikt? Vai tiešām mums nav savas valsts valodas? Vai tiešām esam tādi nabagi, ka jāiztiek ar citu valodu pabirām?

Draugiem Facebook Twitter Google+