Ekonomika
Bizness

“Narvesen” par situāciju tirgū: lielie tirgotāji attīstīs jauna koncepta veikalus0


“Narvesen” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
“Narvesen” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Lielie mazumtirdzniecības tīkli virzās uz mazo segmentu, lai attīstītu sev jaunus koncepta veikalus, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja “Narvesen Baltija” (“Narvesen”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Viņa sacīja, ka šāds lielo mazumtirgotāju solis ir saprotams.

“Lielie tirgus spēlētāji investē “convenience” segmenta attīstībā savos tīklos. Saprotam, kāpēc viņi to dara. Viņi domā par savas nākotnes tirgus daļas saglabāšanu, jo tomēr ir gaidāma citu nopietnu spēlētāju ienākšana Latvijas tirgū, kas varētu ietekmēt lielos tirgus dalībniekus. Tas ir tikai loģisks lēmums ienākt šajā segmentā,” skaidroja Dovidena.

Viņa piebilda, ka konkurence “convenience” segmentā saasinās, bet tas “Narvesen” liek vēl vairāk fokusēties uz savām atšķirīgajām īpašībām.

“Svarīgi ir turpināt attīstīties un stiprināt mūsu atšķirīgās īpašības, lai atbilstu mūsdienu klientu vajadzībām,” teica Dovidena.

Tāpat Dovidena sacīja, ka “Narvesen” koncepta virziena korekcija tika veikta vēl pagājušajā gadā, kad strādāja iepriekšējā vadība.

“Mans mērķis noteikti nav to mainīt. Iedziļinoties kompānijas rezultātos un veiksmes stāstā, esmu pārliecināta, ka tas ir pareizais virziens. Mēs turpināsim uz to koncentrēties,” viņa teica.

Viņa piebilda, ka pārtikas jeb “convenience” segments attīstās visā pasaulē.

“Tieši Baltijas valstīs tas pērn bija audzis par 13%. Tas ir arī ļoti pievilcīgs segments citiem lielajiem spēlētājiem, tāpēc mēs sekojam līdzi globālajām tendencēm, saprotot, ka mūsdienu steidzīgajam pircējam ir būtisks ērti pieejamais veikals, kurā var iegādāties visu, kas viņam nepieciešams – gan dzērienus, gan lietošanai gatavu svaigo pārtiku. Šo veikalu attīstība palīdz nodrošināt mūsu lojālajiem klientiem šādu piedāvājumu,” atklāja Dovidena.

Saistītie raksti

LETA jau ziņoja, ka “Reitan Conveniece” pieder 531 tirdzniecības vieta, kas pārstāv tādus zīmolus kā “Narvesen Baltija”, “R-kiosk” un “Lietuvos Spauda”.

“Reitan Convenience” pieder 2250 veikalu septiņās valstīs, ieskaitot “Narvesen” Norvēģijā, Latvijā un Lietuvā, “7-Eleven” Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā, “Northland” Norvēģijā, “Pressbyran” Zviedrijā, “R-kioski” Somijā un Igaunijā un “Lietuvos spauda” Lietuvā.

LA.lv
LA
LA.LV
Ekonomika
FOTO: Ekspluatācijā nodota pirmā projekta “IRIS Shampeteris Apartments” dzīvojamā māja
17 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
“Swedbank” paziņo par jaunu maksājumu iespēju ieviešanu
18 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
FOTO: Piecstāvu dzīvojamās mājas projekts Purvciemā ieiet finiša taisnē
19 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

ML
Māra Libeka
Veselam
“Dodiet zāles, kas “nededzina” acis!”. Liegs receptē rakstīt konkrēta ražotāja zāļu nosaukumu
1 stunda
LE
LETA
Latvijā
Iekšlietu ministra pirmie komentāri par Kuldīgas prokurora auto dedzināšanu
55 minūtes
LE
LETA
Dabā
Trešdien augs jauni lietus mākoņi
57 minūtes
SK
Skaties.lv
Latvijā
Meiteni iespiež starp automašīnām 1
11 stundas
AL
Anda Līce
Latvijā
Anda Līce: Latvijas problēma nav prezidenta un viņa kundzes garderobe un inaugurācijas ceremonija! Problēma esam mēs, kad…
1 stunda