Foto – Maiks Habermans

Savdabīgi suvenīri uz “Tallink” prāmja – krekli ar kalašņikovu un padomju simboliku 0

Pirms kāda laika ar draugu braucām ar “Tallink” prāmi “Romantika” no Tallinas uz Stokholmu un atpakaļ. “Tax free” veikalā neticējām savām acīm: tur pārdod T kreklus ar Kalašņikova automāta un Makarova pistoles attēliem, nemaz nerunājot par padomju simboliku. Turklāt šie krekli atrodas apakšējo plauktu nodalījumā, kas ir bērnu acu priekšā! Ataicinājām uz šo ieroču slavināšanu paskatīties arī veikala menedžeri. Viņa pat nezināja par šo faktu. Nākamajā rītā T krekli vēl bija turpat pārdošanā. Mēs, divi Tallinā un Rīgā dzīvojoši vācieši, bijām nepatīkami pārsteigti, ka uz Igaunijas kompānijas “Tallink” prāmja, kas brauc zem Latvijas karoga (!) kaut kas tāds ir atļauts. Bizness un morāle te neiet kopā. Tādus pašus kreklus ar kalašņikovu redzēju vasarā arī Igaunijas un Latvijas robežpunktā Ikla/Ainaži igauņu kioskā. Mēs to neuzskatām par suvenīru, bet par padomju militārisma slavināšanu. Uzskatu, ka par šo faktu ir jāinformē sabiedrība.

Reklāma
Reklāma

Maiks Habermanns

No redakcijas.

Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Lasīt citas ziņas

Ar šo vēstuli un pievienotajām fotogrāfijām iepazīstināju AS “Tallink Latvija” pārdošanas un mārketinga direktori Baibu Mucenieci. Viņa pateicās ceļotājiem par vēstuli, uzsverot, ka uzņēmums pastāvīgi strādā, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti, ņemot vērā arī klientu atsauksmes.

B. Muceniece: “Tas attiecas arī uz produktu izvēli un preču piedāvājumu kuģu veikalos. Mums ir jābūt uzmanīgiem preču izvēlē. Arī šajā gadījumā jau esam sazinājušies ar kompāniju, kas nodrošina T kreklu kolekciju uz kuģiem. Pieprasījums pēc šāda veida precēm kā T krekli ar specifisku simboliku, tajā skaitā ieroču attēliem, ir skaidrojams ar to, ka ārzemju ceļotājiem vēl joprojām ir interese par suvenīriem, kas saistīti ar padomju vēsturi.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmuma speciāliste atvainojās ceļotājiem par sagādātajām neērtībām, aicinot turpmāk klientus jebkuru jautājumu un ieteikumu gadījumā sazināties tieši ar AS “Tallink Latvija”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.