“Sportacentrs.com” kļūst par piekto bezmaksas TV programmu 0

Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) konkursā “Par sabiedriskā pasūtījuma daļas nodošanu nacionālajiem komerciālajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem” uzvarējis “Sportacentrs.com”, aģentūru LETA informē NEPLP pārstāvji.
Kā informē NEPLP, izvērtējot iesniegtos dokumentus, kā arī uzklausot pretendentu piedāvājumus par iecerēm attiecībā uz sabiedriskā pasūtījuma izpildi, NEPLP pieņēma lēmumu par konkursa uzvarētāju atzīt sporta TV kanāla “Sportacentrs.com” iesniegto pieteikumu.
Pretendents savā pieteikumā norāda, ka 2016.gadā sabiedriskajā pasūtījumā paredzēts nodrošināt 260 sporta pasākumu tiešraides.
Līgums ar konkursa uzvarētāju tiks slēgts uz vienu gadu – līdz 2016.gada beigām – ar iespēju to pagarināt.
Kā aģentūrai LETA sacīja “Sportacentrs.com” projektu vadītājs Jānis Cīrulis, kļūšana par piekto bezmaksas TV programmu kardinālas izmaiņas kanāla darbībā neieviesīs. “Turpināsim strādāt tajā pašā virzienā kā līdz šim. Protams, nāks klāt apjoms un kvalitātes uzlabojumi, kas arī prasīs papildu izmaksas,” pauda Cīrulis, norādot, ka finansējums darba sākšanai jaunā režīmā kanālam ir, un par tālāko varēs spriest procesa gaitā.
Viņš arī sacīja, ka kanāls bezmaksas apraidē sāks raidīt no nākamā gada 1.janvāra.
Kā ziņots, NEPLP konkursam pieteikumus iesniedza “Sportacentrs.com” un “ChaulaTV”.
Konkurss tika izsludināts, lai Latvijas iedzīvotājiem zemes apraidē bez maksas tiktu nodrošināta iespēja skatīties vēl vienu televīzijas kanālu.
Saskaņā ar apstiprināto konkursa nolikumu jaunajai televīzijas programmai jābūt orientētai uz aktīva dzīvesveida popularizēšanu. Pretendenta veidotās un izplatītās programmas vidējais diennakts raidlaiks nedēļā nedrīkst būt mazāks par 18 stundām un vismaz 20% no nedēļas raidlaika apjoma ir jābūt Latvijā veidotiem raidījumiem valsts valodā, iepriekš informēja Berga.
Konkurss izsludināts uz laika posmu no 2016.gada 1.janvāra līdz 31.decembrim, paredzot iespēju līgumu pagarināt uz vēl diviem gadiem.
Darbības pamatnosacījumi paredz vismaz 51% no raidlaika Eiropas Savienībā (ES), tostarp Latvijā, veidotu programmu saturu, apliecina darbības ilgtspēju, nodrošina detalizētas un juridiski apstiprinātas informācijas pieejamību attiecībā uz elektroniskā plašsaziņas līdzekļa īpašnieku vai īpašniekiem un patiesā labuma guvējiem, kā arī nav uzskatāms par grūtībās nonākušu uzņēmēju, iepriekš informēja NEPLP Informācijas centra vadītāja Agnese Berga.

Reklāma
Reklāma
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.