Ekonomika
Bizness

“Tele2” atvērs jaunu klientu centru tirdzniecības centrā “Akropole”0


“Tele2” investēs pus miljonu eiro klientu centros un digitālajā vidē.
“Tele2” investēs pus miljonu eiro klientu centros un digitālajā vidē.
Publicitātes foto

Mobilo sakaru operators “Tele2” šogad investēs aptuveni 500 000 eiro klientu centru un pašapkalpošanās servisa attīstībā digitālajā vidē, portāls “LA.lv” uzzināja uzņēmumā.

Kopumā šogad tiks rekonstruēti deviņi klientu apkalpošanas centri visā Latvijā, kā arī izveidots jauns centrs topošajā tirdzniecības centrā “Akropole”.

Sniedzot papildu ērtības un modernizējot savstarpējo saziņu, uzlabojumi “Tele2” pašapkalpošanās servisā ir gaidāmi jau marta beigās.

Aizvadītajā gadā kopumā “Tele2” klientu centros klienti tika apkalpoti 4,8 miljoni reizes, bet digitālajā vidē – vairāk nekā 10 miljonu reižu.

Turklāt gada laikā “Tele2” interneta mājas lapas un pašapkalpošanās portāla apmeklētāju skaits palielinājies par 30%.

“Šogad aktīvi turpināsim investēt klientu apkalpošanā, modernizējot klientu centrus un piedāvājot klientiem arī daudz plašākās iespējas digitālajā vidē,” uzsver “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Jāatzīmē, ka aizvadītajā gadā kopumā “Tele2” tīkla attīstībā investēja aptuveni 9,5 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2017. gadā.
Saistītie raksti

“Tele2” Latvijā nodrošina 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju. Kopš “Tele2” dibināšanas kapitālieguldījumi sakaru tīkla infrastruktūrā un klientu servisā pārsnieguši 260 miljonus eiro.

“Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas, kas ir viens no straujāk augušajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā. “Tele2 AB” grupai ir 17 miljoni klientu astoņās valstīs. “Tele2” ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.

LA.lv