×
Mobilā versija
Brīdinājums +11.6°C
Līksma, Bārbala
Trešdiena, 25. aprīlis, 2018
2. februāris, 2018
Drukāt

“Tele2” pērn par 13,7% kāpina apgrozījumu, aug klientu skaits (1)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Pagājušais gads mobilo sakaru operatoram “Tele2” noslēdzies ar apgrozījuma pieaugumu par 13,7% salīdzinājumā ar 2016. gada rādītājiem un sasniedza 119,6 miljonus eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

Savukārt 2017. gada ceturtajā ceturksnī pret to pašu periodu 2016. gadā apgrozījums pieauga par 22,6%. Arī operatora klientu skaits pērn turpināja augt, “Tele2” kļūstot par izvēli nr. 1 tiem mobilo sakaru lietotājiem, kuri vēlējās mainīt savu līdzšinējo mobilo sakaru operatoru, apgalvo uzņēmuma pārstāvji.

“Tele2” arī pērn saglabāja augstus EBITDA rentabilitātes rādītājus, kas salīdzinot ar 2016. gadu pieauga par četriem procentiem, sasniedzot 36% atzīmi. “Šo nenoliedzami augsto rādītāju pamatā ir prasme radīt klientiem pievilcīgus un izdevīgus piedāvājumus, vienlaicīgi nodrošinot arī visaugstāko kvalitāti. Bez pievilcīga tarifu plānu portfeļa, mūsu veiksmes faktors ir darba efektivitāte, sistemātiski sekojot izmaksu jautājumiem un vienlaikus ieguldot attīstībā. Pateicoties jaunāko tehnoloģiju iespējām, spējam strādāt gan kvalitatīvi, gan efektīvi,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

2017. gadā “Tele2” ieguldījumi attīstībā sasniedza 8,6 miljonus eiro. Kā jau ziņots, 2018. gada investīciju apjoms infrastruktūras attīstībā tiks palielināts līdz pat 11 miljoniem eiro, izbūvējot ap 50 jaunu bāzes staciju un palielinot esošo staciju kapacitāti, tādējādi aktīvi gatavojoties 5G ieviešanai valstī.

“Tele2” augošo apgrozījumu lielā mērā veido klientu ieņēmumu pieaugums par 12,5%, kā arī vēl nebijis telefonu, planšetdatoru, datoru un citu viedierīču, kā arī aksesuāru tirdzniecības pieaugums par 27%.

Kā skaidro “Tele2” mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe, pieaugumu veido gan paplašināts un daudzveidīgāks piedāvājums, gan lielāks sabiedrības pieprasījums pēc dažāda veida viedierīcēm, kā arī patērētāju pirktspējas pieaugums. “Esam novērojuši, ka kopā ar telefonu mūsu klienti uzreiz iegādājas arī citus, papildu aksesuārus un viedierīces un ļoti svarīga ir kvalitāte,” stāsta Dace Škrabe.

“Tele2” arī 2018. gadā plāno aktīvi strādāt pie uzņēmuma rādītāju izaugsmes, ieguldot jaunajās tehnoloģijās. Tāpat, tiks paplašināts viedo tehnoloģiju un aksesuāru piedāvājums klientiem.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+