Mobilā versija
+3.5°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
7. jūlijs, 2015
Drukāt

Trešās paaudzes “Trafic” – darba rīks ar visām ērtībām

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Mūsdienu busiem galvenie dizaina elementi saskatāmi priekšdaļā, jo kastveida dizains ir pakārtots funkcionalitātei.

“Renault Trafic” modeļu saime debitēja 1980. gadā, un to pārdošanas apjomi jau ir sasnieguši vairāk nekā 1,6 miljonus vienību visā pasaulē. Šogad iznākušais jaunais trešās paaudzes “Trafic”, tāpat kā tā līdzinieks “Opel Vivaro”, ir nopērkams 50 pasaules valstīs.

Uz viena modeļa bāzes tiek izstrādātas visdažādākās busiņu modifikācijas – sākot ar vienkāršu kravas furgonu un beidzot ar paaugstinātām komforta prasībām atbilstošu pasažieru auto. Saimnieciskai darbībai piemērotākās ir kravas furgonu, arī kravas un pasažieru jeb kombi versijas. Tiek būvētas arī dažādas specializētiem darbiem paredzētas modifikācijas. Mikroautobusa universālākais jeb kombi variants ir astoņu vai deviņu sēdvietu izpildījumā. Tad priekšējā rindā blakus vadītājam ir vai nu viena, vai divas pasažieru vietas, bet pārējās divās rindās busiņa salonā ir pa trīs sēdvietām katrā. Abu aizmugurējo sēdekļu rindas šādiem mikroautobusiem var salocīt vai izņemt pavisam, tādā veidā ievērojami palielinot kravas telpu.

Tehniskā izpildījuma ziņā pircējiem tiek piedāvāta ļoti plaša izvēle. Mikrobusiņi ir pieejami ar vairākām atšķirīga garuma riteņu bāzēm, dažāda garuma un augstuma virsbūvēm. Īpaši liela modifikāciju dažādība ir kravas un specializētajiem busiem. Tur var būt gan dažādas kravnesības un kravas telpas ietilpības furgoni, gan īpaši aprīkoti specializēti furgoni, gan uz šo pašu busu bāzes veidoti kravas automobiļi ar vaļēju kravas kasti un pat pašizgāzēji.

Mūsdienās autoražotāji arvien plašāk izmanto sadarbību kādu konkrētu modeļu vai, piemēram, dzinēju konstruēšanā un ražošanā, turklāt ne tikai viena koncerna ietvaros, bet ņemot talkā pat konkurējošas firmas. Komerctransporta ziņā šāda spēku apvienošana ir īpaši izplatīta. Jau no 2001. gada “Renault” un “Nissan” alianse kopā ar “Opel” šajā tirgus segmentā piedāvā praktiski identiskus modeļus: “Renault Trafic”, “Nissan Primastar” un “Opel Vivaro”.

Konstruktīvi jaunais “Trafic” ir visai līdzīgs iepriekšējās paaudzes modelim, tādēļ šo drīzāk var uzskatīt par evolucionāru attīstību, kas ietver dažādus tehniskus pilnveidojumus. Trešās paaudzes “Trafic” izceļas ar atraktīvu priekšdaļas noformējumu un pieejamo moderno aprīkojumu, taču darba mašīnai daudz nozīmīgākas pārmaiņas ir mūsdienīgāku un ekonomiskāku dzinēju parādīšanās, kā arī plašāka un ērtāka kravas telpa. “Trafic” pieejams ar diviem virsbūves augstumiem un garumiem, turklāt abās garuma versijās (riteņu bāze 3,1 vai 3,5 m) jaunais modelis ir par 216 mm garāks par priekšgājēju. Tas ļāvis palielināt kravas nodalījumu tā, lai pat mazākajā furgona versijā varētu iekraut blakus trīs eiropaletes.

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Par braucēju ērtībām gādā multimediju sistēma ar navigāciju, bet dažādas sīklietu novietnes, plauktiņi un turētāji ievērojami atvieglo vadītāja ikdienas darbu.

Dzinēju piedāvājums sastāv no četrām jaunākās paaudzes 1,6 litru turbodīzeļa versijām. 1,6 dCi motors ar vienu turbīnu pie­ejams 90 vai 115 zirgspēku versijās, bet tam pašam motoram ar divām turbīnām var būt 120 vai 140 zirgspēki. Visi šie spēka agregāti tiek komplektēti ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

“Renault Trafic” sākuma cena ir 21 325 eiro.

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+