Ūdens fanāts Uldis
 0

Eiropas Komisija nākusi klajā ar jaunu virusālo videoklipu, kas ir daļa no kampaņas “Nomoda paaudze” [“Generation Awake!”], – tās mērķis ir brīdināt patērētājus par neilgtspējīga patēriņa briesmām.

Reklāma
Reklāma

 

Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Lasīt citas ziņas

Klipā darbojas Ūdens fanāts Uldis – nervozs spainis, kuru nodarbina pārmērīga ūdens izmantošana. (http://www.generationawake.eu/lv) Klipā dota saite uz kampaņas “Generation Awake” daudzvalodu vietni, kuras iecere ir likt iedzīvotājiem aizdomāties par patēriņa ieradumiem un palīdzēt viņiem tos mainīt un padarīt ilgtspējīgākus. Kampaņas ietvaros šogad tiks īstenoti vairāki citi pasākumi, tostarp izveidota jauna tīmekļa vietnes sadaļa, kurā varēs iepazīties ar dažādu preču (piemēram, džinsu, hamburgeru vai alus) “ūdens pēdu”.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.