Foto – Stock.xchng

Vairs nedrīkstēs veikt telemārketinga zvanus konkurentu klientiem 2

Latvijas mobilo sakaru operatori parakstījuši labas prakses kodeksu “Par komerciālu paziņojumu sūtīšanas komercpraksi, izmantojot telemārketingu”, saskaņā ar kuru no rītdienas, 25.augusta, operatori varēs veikt telemārketinga zvanus citu operatoru klientiem tikai tad, ja saņemta nepārprotama atļauja no šiem klientiem.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Lasīt citas ziņas

Kodeksu šodien parakstījuši “Bite”, “Tele2”, “Latvijas Mobilais telefons” (LMT), Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija, Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācija, kā arī Latvijas Telekomunikāciju asociācija.

Noteikumi paredz, ka telemārketinga zvanus varēs saņemt tikai tie klienti, kas iepriekš devuši tiem savu piekrišanu. Pie tam komerciāla paziņojuma saņēmēja piekrišanai ir jābūt skaidrai un nepārprotamai, kā arī brīvi izteiktai, veicot aktīvu darbību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Iepriekš atzīmēti lauki, piekrišanas ietveršana kopējā noteikumu tekstā vai komerciāla paziņojuma saņēmēja klusēšana vai atturēšana no darbības un cita veida pasīva rīcība nav uzskatāma par iepriekš dotu piekrišanu.

Jaunie noteikumi neattieksies uz biznesa piedāvājumu izteikšanu juridiskām personām, sazinoties ar to pārstāvjiem. Tāpat operatori varēs veikt telemārketinga zvanus saviem klientiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.