Cik tīrs ir sabiedriskais transports? “Rīgas satiksme” skaidro, kā notiek uzkopšana un ko darīt, ja redzi nekārtību 0

Sabiedriskais transports Rīgā tiek tīrīts katru dienu, taču nereti pasažieri pauž neapmierinātību par netīrību vai nepatīkamām situācijām transportlīdzekļos. Kā skaidro Baiba Bartaševiča-Feldmane, RP SIA “Rīgas satiksme” Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja, tv24 raidījumā “Uz līnijas” tīrīšana notiek regulāri un pēc noteikta grafika.

Ultimāts Eiropai: ASV pieprasa līdz 2027. gadam pārņemt lielāko daļu NATO aizsardzības atbildības 22
Saikne ir maģiska! Neviens mājdzīvnieks nespēj mīlēt jūs tā, kā šīs 10 suņu šķirnes
Kokteilis
Džilis atkal brīvs: 7 viņa drāmas un dāmas, par kurām biji aizmirsis 3
Lasīt citas ziņas
“Transports tiek tīrīts katru dienu, bet ar noteiktu intervālu tiek veiktas arī padziļinātas tīrīšanas un dezinfekcijas darbi,” uzsver Bartaševiča-Feldmane.

Tomēr, kā atzīst “Rīgas satiksme”, tīrības līmeni mēdz negatīvi ietekmēt paši pasažieri.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Diemžēl ir situācijas, kur kāds nav ievērojis personīgo higiēnu un atstājis aiz sevis “šmuci”, vai arī uzvedas traucējoši,” viņa piebilst.

Ko darīt, ja redzi netīrību vai traucējošu uzvedību?

Ja sabiedriskajā transportā tiek novērota neadekvāta pasažieru uzvedība, piemēram, agresija vai apdraudējums, “Rīgas satiksme” aicina nekavējoties ziņot policijai.

Savukārt, ja redzama vienkārša netīrība – izlietots dzēriens, izmests iepakojums vai citi netīrumi, nav nepieciešams iesaistīt policiju.

“Šādos gadījumos lūdzam pasažierus informēt vadītāju vai arī nosūtīt ziņu sociālajos tīklos “Rīgas satiksmei”. Mēs apsekosim transportlīdzekli un, ja nepieciešams, tas var tikt noņemts no maršruta un aizstāts ar citu,” stāsta pārstāve.

Šāda kārtība nodrošina, ka, neskatoties uz ikdienas uzkopšanu, katrs ziņojums tiek ņemts vērā un operatīvi risināts.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.