Influenceru konference “Sijā auzas!” Ķīpsalā

FOTO. TV personības, pašmāju slavenākie influenceri un mūziķi spriež par to, kādas ir soctīklu “smalkās robežas” 8

TV personības Kristīne Garklāva, influencere, video blogere Evelīna Pārkere, mūziķe Agnese Rakovska, iluzionists Edžus, multimākslinieks Amuna Davis, kulinārijas blogeris Pipars, bloga @mansremonts autore Egita, “L’Occitane Latvija” vadītāja Evelīna Ķimene, komunikācijas zinātnes doktore Olga Kazaka, šova “Ģimene burkā” zvaigzne Agrita Bindre-Blumenaua – šie un vēl citi spilgti lektori 7. oktobrī dalījās pieredzē influenceru konferencē “Sijā auzas!” Ķīpsalā.

Reklāma
Reklāma
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 499
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas? 32
Lasīt citas ziņas

Konferences programmu veidoja tematiskie bloki “Runā satura veidotāji!”, “Runā zīmoli, aģentūras, valsts pārvaldes organizācijas!’’, kā arī divas diskusijas – “Sadarbības visas puses” un “Smalkā robeža starp pieņemams un nepieņemams sociālajos tīklos”. Visas dienas garumā par pozitīvām emocijām rūpējās moderators – radio “TEV” ētera balss, sociālo tīklu satura veidotājs Lauris Zalāns. Konferences saturu veidoja 21 lektors.

“Sijā auzas!” atklāšana izvērtās par atraktīvu un aizraujošu startu konferencei, par ko parūpējās mūziķe Agnese Rakovska, projekta “Zvaigznājs” autore. Influenceru himnas radīšanā dažu minūšu laikā ar iedvesmu iesaistījās visi – Lauris Zalāns, lektori, kā arī apmeklētāji. Lielu publikas atsaucību un ieinteresētību guva Evelīna Pārkere, kura dalījās pieredzē par ceļu līdz influenceres profesijai un tajā sastaptajiem šķēršļiem un problēmām. Ziņa par viņas topošo grāmatu nokļuva uzmanības centrā. “TikTok” zvaigzne iluzionists Edžus auditorijai lika uzgavilēt par saviem burvju trikiem, savukārt šarmantā TV persona un žurnāliste Kristīne Garklāva pastāstīja, kādu atbildību izjūt par satura ievietošanu sociālajos tīklos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Komunikācijas zinātnes doktore Olga Kazaka uzmanību piesaistīja, savā prezentācijā vizuāli attēlojot modernā influenceru mārketinga uzticēšanās galvenos kritērijus. Konferenci ar karstu diskusiju par to, kas ir pieņemams un tieši pretēji – nepieņemams sociālajos tīklos, noslēdza vairākas spilgtas personības – multimākslinieks Amuna Davis, realitātes šova “Ģimene burkā” zvaigzne Agrita Bindre-Blumenaua un citi.

Influenceru konferencē “Sijā auzas!” piedalījās:

Lauris Zalāns, radio “TEV” ētera balss, sociālo tīklu satura veidotājs, pasākumu vadītājs, humorists, latgalietis un pozitīvo emociju mednieks
Evelīna Pārkere, influencere, video blogere un uzņēmēja
Agnese Rakovska, mūziķe, projekta “Zvaigznāja kubs” autore
Kristīne Garklāva, TV personība, žurnāliste, Pasaules Dabas fonda Latvijā vēstnese
Olga Kazaka, komunikācijas zinātnes doktore, “A.W.Olsen & Partners” partnere
Rojs Puķe, kulinārijas blogeris Pipars
Amuna Davis, multimākslinieks, “Drag Queen”, TV personība
Egita, “Instagram” bloga @mansremonts autore
Iluzionists Edžus
Toms Briedis, PR un influenceru mārketinga aģentūras “Womstar” vadītājs
Evelīna Ķimene, “L’Occitane Latvija” vadītāja, līdzīpašniece
Kristīne Murjāne, zīmolu ”Skrīveru saldumi” un “Dimdiņi” mārketinga speciāliste
Nela Streņģe, zīmola “Nela Gems” dibinātāja
Ilva Kauliņa, bērnu apģērbu zīmola “Tiny Bunny” vadītāja
Toms Lūsis, “TVNET GRUPAS” tiešsaistes žurnāla “Klik” rakstu autors, publicists, viedokļu paudējs
Veronika Viļuma, “SexyStyle” satura un komunikācijas projektu vadītāja
Agrita Bindre-Blumenaua, četru bērnu mamma un realitātes šova “Ģimene burkā” zvaigzne
Dana Bela, apakšveļas zīmola “Wild Spirit” radītāja un zīmola seja
Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore
Ilze Borance, Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes direktora vietniece
Ieva Baldiņa, PTAC Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta direktore.

Reklāma
Reklāma

Influenceru konference ir profesionāls, izglītojošs un izklaidējošs pasākums sociālo tīklu mārketinga tirgus dalībniekiem, kas biznesa tehnoloģiju pasākumā “RIGA COMM” notika jau otro reizi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.