Igaunijas mūziķis Tomijs Kešs piedalās Eirovīzijā, 2025.gada maijā.
Igaunijas mūziķis Tomijs Kešs piedalās Eirovīzijā, 2025.gada maijā.
Foto: REUTERS/SCAPIX

Igauņu veiksmes stāsts! Ekstravagantais Tomijs Kešs ar savu “Eirovīzijas” dziesmu Itālijas noskaņās iekļuvis pasaules dziesmu topos 0

Pēc trešās vietas iegūšanas šā gada “Eirovīzijas” dziesmu konkursā Šveicē Igaunijas mūziķa Tomija Keša (Tommy Cash) hits “Espresso Macchiato” ir iekļuvis gan “Billboard Global 200” (ASV), gan Apvienotās Karalistes Top 40 dziesmu topos, vēsta igauņu medijs “ERR.ee“.

Reklāma
Reklāma
Uzmanies! 7 brīdinājuma zīmes, ka jums ir darīšana ar ļaunu cilvēku
Kokteilis
“Negribas ticēt, ka labs mūziķis var kļūt riebīgs…” Operdziedātāja Vaice “atspēlējas” Mielavam par “šķībo dziedāšanu”
“Visu mēs šobrīd pastāstīt nevaram, taču šīs Ukrainas darbības noteikti nonāks vēstures grāmatās,” Zelenskis atklāj pārsteidzošas detaļas par iespaidīgo operāciju 10
Lasīt citas ziņas

“Billboard Global 200” ir starptautisks mūzikas tops, kuru no 2020. gada septembra veido pazīstamais ASV mūzikas izdevums “Billboard”. Dziesmu topa mērķis ir novērtēt dziesmu popularitāti visā pasaulē, sniedzot pārskatu par to, kuras dziesmas visā pasaulē tiek visvairāk klausītas un pirktas.

“Billboard Global 200” pamatā ir divu veidu dati: straumēšanas dati, kas ietver gan maksas, gan bezmaksas klausīšanos, un digitālā pārdošanas apjoma dati.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kešs ar dziesmu “Espresso Macchiato” ieņēma 93. vietu “Billboard Global 200”, kas nozīmē, ka viņa šā gada “Eirovīzijas” hits šobrīd ir 93. populārākā dziesma pasaulē. Šī ir pirmā reize, kad Kešs ir iekļuvis “Billboard” topā!

Pēc panākumiem “Eirovīzijā” Šveicē, Bāzelē, Kešs pirmo reizi iekļuva arī Apvienotās Karalistes singlu topā, dziesmai “Espresso Macchiato” ierindojoties 40. vietā.

Pēc “Eirovīzijas” fināla Keša ikmēneša “Spotify” klausītāju skaits ir palielinājies par 4,7 miljoniem, sasniedzot 7,48 miljonus klausītāju mēnesī. Pēdējo 24 stundu laikā [raksts publicēts “ERR.ee” 29.o5.2025; – red.piez.] vien viņa ikmēneša klausītāju skaits ir pieaudzis par vairāk nekā 250 000.

Salīdzinājumam – “Eirovīzijas” uzvarētāju JJ ar dziesmu “Wasted Love”, kas pārstāvēja Austriju, ik mēnesi klausās 4,28 miljoni klausītāju, bet otro vietu ieguvušo Juvalu Rafaelu no Izraēlas ar dziesmu “New Day Will Rise” – 1,88 miljoni.

JJ dziesma “Wasted love” sasniedza 53. vietu Apvienotās Karalistes singlu topā un 167. vietu “Billboard Global 200”.

Kopumā līdz šā gada 29. maijam Keša dziesma bija klausīta 33,7 miljonus reižu. Tikai 27. maijā vien dziesma tika noklausīta 1,27 miljonus reižu. Pēdējās nedēļas laikā dziesma “Espresso Macchiato” vidēji dienā tika atskaņota 1,85 miljonos reižu.

JJ dziesma “Wasted Love” 29. maijā bija noklausīta 20,6 miljonus reižu, savukārt Izraēlas otrās vietas ieguvēja “New Day Will Rise” – tikai 8,5 miljonus reižu.

Reklāma
Reklāma

Kā jau ziņots, tad šogad Šveicē “Eirovīzijas” fināls notika 17.maijā. Latvijas pārstāves “Tautumeitas” ar 158 punktiem ieguva 13. vietu. Viņu dziedātā dziesma “Bur man laimi” bija pirmā dziesma, kas “Eirovīzijas” finālā izskanējusi latviešu valodā.

LA.LV Aptauja

Vai Tev patīk Tomija Keša dziesma "Espresso Macchiato"?

  • Jā, ļoti! Balsoju par to "Eirovīzijā".
  • Ir laba, jā.
  • Vidēji.
  • Nepatīk.
  • Grūti teikt.
  • Neesmu dzirdējis.
  • Man nav viedokļa.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.