
9. BMW M3 (2008–2013) 15
M3, kas ir sporta sedans, ir iecienīts entuziastu vidū, taču tam ir problēmas ar kloķvārpstas gultņu nodilumu, kas var izraisīt katastrofālus dzinēja bojājumus, kā arī ar diferenciāļa problēmām, kas ietekmē automašīnas vadāmību.
BMW M3 (E90/E92 paaudze) ir sporta ikona, aprīkota ar 4.0 litru V8 atmosfērisko dzinēju (S65), kas nodrošina 414 ZS un apgriezienus līdz 8300 apgr./min., piedāvājot adrenalīna pilnu braukšanas pieredzi. Tomēr S65 dzinējs ir bēdīgi slavens ar kloķvārpstas gultņu nodilumu, kas var izraisīt pilnīgu dzinēja bojājumu – remonts maksā ap 5000 eiro.
Diferenciāļa problēmas rodas no augstās slodzes, ko rada sportiskā braukšana, un tā nomaiņa var izmaksāt ap 2000 eiro. Modelim ir arī problēmas ar SMG automātisko pārnesumkārbu (versijās ar robotizēto kārbu), kas rada aizkavēšanos pārslēgšanā, un ar droseles vārstiem, kas var “iestrēgt”, samazinot dzinēja reakciju, šāda informācija apkopota portālā m3post.com.
Elektriskās problēmas ietver adaptīvo lukturu kļūmes un salona vadības bloku bojājumus, kas ietekmē klimata kontroli. Daži iesaka izvēlēties manuālo pārnesumkārbu, kas ir uzticamāka nekā SMG.
Populārs ASV, kur benzīna versijas (M3) ir galvenās un cieš no kloķvārpstas gultņu problēmām. Eiropā modelis ir retāks, un dīzeļa versijas nav pieejamas.