Riepu maiņa. Ilustratīvs foto
Riepu maiņa. Ilustratīvs foto
Foto. Scanpix/Wolfgang Kumm/dpa

10. BMW 750i (2009–2012) 15

Šis 7. sērijas luksusa sedans cieš no sarežģītas elektronikas kļūmēm, tostarp centrālās vadības sistēmas problēmām, kā arī no dzesēšanas sistēmas un turbokompresoru defektiem. Augstās remonta izmaksas padara to par neizdevīgu izvēli lietota auto pircējiem.

BMW 750i (F01 paaudze) ir luksusa sedans, kas piedāvā augstu komforta līmeni ar tādām funkcijām kā masāžas sēdekļi un nakts redzamības sistēma. Tas aprīkots ar 4.4 litru V8 twin-turbo dzinēju (N63), kas nodrošina 400 ZS un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 5,2 sekundēs. Tomēr N63 dzinējs ir bēdīgi slavens ar augstu eļļas patēriņu (līdz 1 litrs uz 1000 km), vārstu blīvslēgu noplūdēm (remonts ap 3000 eiro) un turbokompresoru kļūmēm.

Dzesēšanas sistēmas problēmas ietver ūdens sūkņa un radiatoru noplūdes, kas izraisa pārkaršanu. Elektriskās problēmas ir saistītas ar sarežģīto iDrive sistēmu, kas kontrolē navigāciju un multimediju, kā arī ar gaisa balstiekārtu, kas var “nosēsties” aukstā laikā. Vidējās uzturēšanas izmaksas ir ievērojami augstākas nekā citām luksusa automašīnām.

Eiropā pieejami arī dīzeļa varianti (730d), kuriem ir problēmas ar EGR sistēmu un NOx emisijām.

Reklāma
Reklāma
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.