
8. BMW 535i (2008) 15
Šis 5. sērijas modelis ar N54 dzinēju ir bēdīgi slavens ar savu neuzticamību. Īpašnieki ziņojuši par degvielas iesmidzinātāju kļūmēm, turbokompresoru problēmām un augstu eļļas patēriņu, kas padara to par dārgu uzturēšanā.
BMW 535i (E60 paaudze) ir luksusa sedans, kas tika ražots ar 3.0 litru sešcilindru twin-turbo dzinēju (N54), nodrošinot 300 ZS un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h aptuveni 5,5 sekundēs. Neskatoties uz iespaidīgo veiktspēju, N54 dzinējs ir problemātisks – degvielas iesmidzinātāju kļūmes izraisa nevienmērīgu dzinēja darbību un jaudas zudumu (remonts ap 800 eiro), bet turbokompresoru nodilums var prasīt nomaiņu jau pie 80 000 km nobraukuma (līdz 3000 eiro).
Augsts eļļas patēriņš ir vēl viena izplatīta problēma – daži īpašnieki ziņo, ka jāpievieno litrs eļļas ik pēc 1500 km. Turklāt modelim ir problēmas ar automātisko pārnesumkārbu (6 pakāpju ZF), kas var radīt raustīšanos pie zemiem ātrumiem, un elektriskajām sistēmām, tostarp ar centrālo vadības bloku, kas ietekmē klimata kontroli un navigācijas sistēmu, vēsta lifeonfour.co. Daži iesaka izvēlēties 530d dīzeļa versiju, kas ir uzticamāka, lai gan tai ir savas problēmas ar N47 dzinēja sadales ķēdi.