Linda Egle un Māris Naglis
Linda Egle un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties! Kā atšķiras latviešu un lietuviešu interneta patēriņa ieradumi fiziskās distancēšanās laikā? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:

Kokteilis
Burvīgi pēc dabas! Tie, kas dzimuši šajos datumos, viegli iegūst to, ko vēlas
“Baisi izkāmējusi, pārgurusi, nošņurkusi nelaimes čupiņa!” mammas dalās pieredzē, kādā stāvoklī bērni atbraukuši no Dziesmu svētkiem 163
“Tas ļoti traucēja!” Koncerta apmeklētāji aicina svētkos iedalīt īpašas vietas lielākajiem staigātājiem
Lasīt citas ziņas

Kā atšķitas latviešu no lietuviešu interneta patēriņa ieradumi fiziskās distancēšanās laikā?
Kā auditorija mainījusies Latvijas vadošajos portālos, kopš ārkārtas stāvokļa izsludināšanas, kurš portāls audzis visstraujāk un kā mēs izskatāmies uz Baltijas valstu fona?

Cik būtiski atšķiras mūsu ieradumi lietot internetu darba dienās un brīvdienās, dažādās ierīcēs? Kā sacenšas Wolt un Bolt, un ko dara pārējie reklāmdevēji internetā, vai apjomi ir mainījušies?

CITI ŠOBRĪD LASA

Atbildes sniedz Gemius reģionālā vadītāja Linda Egle.
Prezentācijas pieejama tikai video versijā, jo šie dati ir jāredz.

Sarunu vada Māris Naglis.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.